Skip to main content

Ha @BenKoel, dat is dan iets wat je zelf hebt ingesteld in de webinterface, denk ik. Kan dat kloppen? Ik heb hem even verwijderd van het forum, want het wachtwoord is alleen voor jou en niet voor onbevoegden 🙂.

hallo ik kan ook niet inloggen ik heb de wachtwoord achter de modem meerdere keren geprobeerd maar lukt nog steeds niet 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Hoi @muammerr. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de KPN ExperiaBox. Welke ExperiaBox heb je? 


Hoi @muammerr. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de KPN ExperiaBox. Welke ExperiaBox heb je? 

Ik heb niets van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw vraag is beantwoord of dat het je zelf al is gelukt. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden. :relaxed:


@Vikash 

Me excuses voor het laat reageren.

Ik heb Experia Box v10A

 


Wanneer je via een internetbrowser naar http://192.168.2.254  gaat krijg je een inlogscherm te zien. Op de achterzijde van de Experiabox V10a vindt je een kaartje. Hierop staat het wachtwoord waarmee je kan inloggen. Heb je dit al eens geprobeerd?


Is het inmiddels gelukt om in te loggen op jouw Experiabox V10a?


Wanneer je via een internetbrowser naar http://192.168.2.254  gaat krijg je een inlogscherm te zien. Op de achterzijde van de Experiabox V10a vindt je een kaartje. Hierop staat het wachtwoord waarmee je kan inloggen. Heb je dit al eens geprobeerd?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders weet je ons te vinden!


Hoi 

Dat heb ik dus meerdere malen geprobeerd maar het lukt steeds niet.


... maar het lukt steeds niet.

@muammerr kan je dat iets duidelijker uitleggen?

Krijg je geen inlogscherm, wordt het Admin password niet geaccepteerd of kan je het password niet vinden?

Bij de v10A staat het password op een etiket aan de achterzijde, achter een kaartje wat je er uit schuift. 

Voorbeeld 


Hoi 

het admin password word niet gecapteerd. En daardoor kan ik niet inloggen 

 


Dat zit er niets anders op dan de box te resetten.


Hi @muammerr , dan is er mogelijk eerder ingelogd en het is password toen gewijzigd. Als je dat niet (meer) weet, dan is resetten de enige oplossing (bron: hoe reset ik experia box)


Reageer