Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op een website

• January 17, 2025
  • 17 reacties
  • 166 keer bekeken

kan niet op nautin.nl inloggen.

telefonisch uitgebreid onderzocht waar dit aan zou kunnen liggen

in het modem iets aangepast wat mogelijk de oorzaak was.

De medewerker Niels adviseerde me om het probleem op te lossen via de vraag: wat is hier aan de hand en hoe op te lossen

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Hermanides, welkom op onze community! Als het wel werkt via 5G maar niet via je Wifi zou het wel eens iets van een blokkade kunnen zijn. Je zou hierover contact op kunnen nemen met de eigenaars van de site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

17 reacties

• January 17, 2025

Kan je op de smartfoon via 4G wel inloggen?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 17, 2025

Beste ​@Hermanides bij mij is de bewuste website gewoon bereikbaar via de Chromebrowser, die ik standaard gebruik.

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen??? Gebruik je misschien een VPN???

Hoie is de verbinding tussen je pc en je modem/router, rechtstreeks bekabeld of anderszins???

Lukt het wel via je mobiel???

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

goedemiddag 

Ik heb de Experia Box v10 en gebruik geen VPN.

de verbinding is rechtstreeks bekabeld met de PC

ook op de IPad en IPhone kan ik niet via de modem inloggen 

Wel via  G5 op de iPhone 

• January 17, 2025

goedemiddag 

Ik heb de Experia Box v10 en gebruik geen VPN.

de verbinding is rechtstreeks bekabeld met de PC

ook op de IPad en IPhone kan ik niet via de modem inloggen 

Wel via  G5 op de iPhone 

Kunt u een screenshot posten van de fout die u ziet als u wil browsen naar die site?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

er staat in het scherm: Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert

• January 17, 2025

er staat in het scherm: Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert

Kun je het eens met een andere browser proberen? Heb je een Windows pc of laptop? Kun je het daar eens mee proberen? 

Apple/Safari heeft namelijk wel "iCloud Private Relay". Dat is technisch geen VPN zegt men. Maar het komt er wel zo ongeveer op neer. Als die functie geactiveerd is, dan kan een website je bij inloggen blokkeren.

Zo heeft de browser Opera ingebouwde VPN. Daarmee kun je hier bij KPN gewoon de website open. Maar inloggen op MijnKPN lukt niet. En een nieuw abonnement afsluiten gaat ook niet lukken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Dat heb ik ook al geprobeerd via een een andere browser. Ook via de PC op Windows10 lukte niet

• January 17, 2025

Dat heb ik ook al geprobeerd via een een andere browser. Ook via de PC op Windows10 lukte niet

Ok. Inloggen op de Experiabox/KPN Box via http://192.168.2.254. Lukt dat? Heb je dat wel eens gedaan? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Ja, dat heb ik vanmiddag ook al gedaan. Daar heb ik op advies iets uit gezet, wat het zou blokkeren.Toen niet lukte, wist Niels het  iet meer, en adviseerde Community.kpn.com

• January 17, 2025

Ja, dat heb ik vanmiddag ook al gedaan. Daar heb ik op advies iets uit gezet, wat het zou blokkeren.Toen niet lukte, wist Niels het  iet meer, en adviseerde Community.kpn.com

Wat heb je uitgezet?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Dat kan ik je niet vertellen, iets wat de website van nautische zou kunnen blokkeren 

Met hits://192.168.2.254 kan ik niet in de modem komen

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

Ik heb htts wel goed geschreven  en niet hits:// enz zoals ik zojuist schreef

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 17, 2025

er kwam vlgs mij iets te staan van controleer DSL

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 20, 2025

Hoi ​@Hermanides, welkom op onze community! Als het wel werkt via 5G maar niet via je Wifi zou het wel eens iets van een blokkade kunnen zijn. Je zou hierover contact op kunnen nemen met de eigenaars van de site.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

​@Hermanides heb je t nog werkend gekregen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 29, 2025

Nee nog steeds niet

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2025

goedemiddag 

ik heb hetzomaar gelaten.

op een gegeven moment heb ik mijn iPad aan het resetten geweest.

en het is nu GOED

Gelukkig , misschien door het resetten?