Skip to main content

Ik loop nu tegen hetzelfde probleem aan. Net alles gereset, wachtwoord achter de router (V12) correct en constant “wrong login information”. Ik heb edge, chrome, brave en de opera browser allemaal geprobeerd en niets. Blijft dezelfe error melding geven.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @DemiC, welkom hier. 

Wat balen dat het niet lukt in te loggen. Je hebt al het een en andere geprobeerd? Ook ander apparaat? En verder de tips uit onze kennisbank over hoe je kan inloggen?


Hallo @Bart_Z ,

 

Helaas heb ik op meerdere apparaten ook meerdere browsers geprobeerd, helemaal niets dus 🥲


Ook met de QR code gperobeerd?


Ook helaas dat werkt niet. Alsof ik gebanned ben door mijn eigen modum 😓


Dus na een reset van het modem ( harde reset met het reset gaatje) .  Lukt het ook nog niet?


Ook na hard reset werkt het niet helaas, alsof niets werkt. Heb notabene zelfs een nieuwe router ontvangen van kpn. Probleem blijft.


Heb je meerdere apparaten geprobeerd? Verschillende browsers? En dan proberen via: http://192.168.2.254/2.0/gui/#/login Het moet toch een keer lukken zou je zeggen. 


Had ik ook gehoopt, maar helaas. Niets. Ik heb ondertussen de hoop opgegeven.


Ook de cookies en cache verwijderd? Via Firefox lukt het de meesten wel. Anders voor de zekerheid nog eens keer resetten.