Skip to main content

Ik kan via mijn chromebook niet in mijn experiabox komen Ook niet als incognito ga.

Dus nu heb ik hier ook een boos kind omdat ik er blokkades op had zitten en die er nu af kunnen ivm vakantie. Heb nu net buiten de beveiliging om via een oude laptop alles moeten veranderen. Daar ben ik niet zo blij mee. En neem het jullie zeer kwalijk dat dit gebeurd . Betaal anders ruim voldoende elke maand aan jullie

Heb je de V10A? Daar is door een storing momenteel niet op in te loggen. (Alleen als je de oude browser Internet Explorer 11 kunt gebruiken dan wel inderdaad).

KPN is op de hoogte van de storing en er wordt hard aan gewerkt.

Het lopende topic mbt inlogprobleem V10A.

KPN doet het niet express en ook niet om je te pesten. (zo komt het wel over in je laatste regels). Een storing is een storing.


Hi @berenboot, bedankt voor jouw bericht! Bij de V10A loopt het inderdaad niet zo soepel op het moment. Heb je een andere versie van de V10A? Laat het ons dan nog even weten!


Heb je de V10A? Daar is door een storing momenteel niet op in te loggen. (Alleen als je de oude browser Internet Explorer 11 kunt gebruiken dan wel inderdaad).

KPN is op de hoogte van de storing en er wordt hard aan gewerkt.

Het lopende topic mbt inlogprobleem V10A.

KPN doet het niet express en ook niet om je te pesten. (zo komt het wel over in je laatste regels). Een storing is een storing.

Klopt dat ze dit niet expres doen. Maar als ik dan lees dat er al maanden terug aangegeven is dat hun licentie verliep. Dan is mijn vraag is hier wel wat mee gedaan. 

En aangezien ik bij mijn zoon blokkades had staan ivm school en dat ik dat nu niet meer kon veranderen.

En waarschijnlijk zijn er mensen die meerdere pc/laptops in bezit hebben , maar dat geld niet voor iedereen. En volgens mij betalen we ook elke maand een hoop geld waar je dan ook wel wat voor terug mag verwachten. En inderdaad een storing kan gebeuren heb ik ook geen problemen mee. Maar dit duurt al een lange tijd


Reageer