Skip to main content

 

Hi @Phroxic, welkom hier. 

Ik heb het hier ook geprobeerd via een KPN verbinding, geen problemen. Aan die melding te zien is het een Rabo issue. Lukt het inmiddels wel? Eventueel via de app van Rabobank? 


Goedemorgen Alex,

 

ik heb zelf kpn ook al telefonisch benaderd en die weten het ook even niet, als ik op de wifi of bedraad van de modem gaat komt die melding, ga ik op mijn bundel zonder wifi kan ik wel op de rabobank.app.

KPN Veilig ook geinstalleerd en zonder resultaat, Windows 10 opnieuw geinstalleerd en ook hetzelfde probleem.


Hoi @Phroxic 
Ik denk dat het komt door die vele cijfers die je voor de komma hebt staan.:money_mouth:

Grapje natuurlijk, maar hier werkt het ook prima.


Goedemorgen Alex,

 

ik heb zelf kpn ook al telefonisch benaderd en die weten het ook even niet, als ik op de wifi of bedraad van de modem gaat komt die melding, ga ik op mijn bundel zonder wifi kan ik wel op de rabobank.app.

KPN Veilig ook geinstalleerd en zonder resultaat, Windows 10 opnieuw geinstalleerd en ook hetzelfde probleem.

Dit is vreemd. Wij blokkeren het namelijk niet. Zou je ook je cookies willen verwijderen en eventueel een andere browser willen proberen? 


Alex, het probleem heb ik al zelf opgelost, kpn Veilig vond idd niets, geinstalleerd op mn mobiel en daar ook op laten lopen ook geen resultaat totdat ik zag bankier beveiliging, deze aangeklikt en dat werkt wel.

 

Dus opgelost, een prettig weekeind !!

 


Top!