Skip to main content

Ik wil mijn internet snelheid verhogen naar 200/20 maar ik krijg steeds een foutmelding dat mijn gegevens niet verwerkt kunnen worden.

Heeft u glasvezel? 


Nee helaas niet maar ik zou moeten kunnen verhogen zit nu op 18/1 en max haalbare moet 105 kunnen zijn


Als maximaal haalbare 105 is zou ik geen 200 abonnement nemen, dan gooi je gewoon geld weg.

 

Wat kun je volgens fourstack halen? Mogelijk zit je te ver van de centrale om meer dan 18 te kunnen halen.

 


Fourstack? En nee het Zou echt minimaal 105 moeten zijn. Ik betaal trouwens ook liever die 9 euro extra voor 105 en dat ik er dan niet het maximale uithaal dan dat ik 18 heb


U heeft nu een 50 mbit abonnement of een 100 mbit abonnement. Dan zou u ook gewoon 50 of 100 mbit horen te halen. Als u maar 18 haalt, dan is het volkomen nutteloos om te upgraden naar 200 mbit.

Hoe meet u die 18 mbit?


Zoals u ziet is dit het internet nu. Heb vandaag een speedtest gedaan kwam uit op 13,8


Dit is heel vaag. Kan een KPN medewerker hier wat over verduidelijken? Heeft u misschien een heel oud abonnement? Hoe heet het abonnement wat u nu heeft? Wat staat er op de factuur? Wat betaald u per maand?


Het zit zo! Wij zijn een jaar geleden hier naar toe verhuist. En toen was wat we nu hebben (18) het maximale. Maar ze zouden bezig gaan met de kastjes zodat je tot 100mb kon gaan. Maar ik krijg gwn een foutmelding als ik wil upgraden hoop dat ik morgen een reactie krijg van kpn van hoe nu verder. Want kant niet zeggen dat ik blij ben met dit internet we hebben nu internet en tv. Kosten zijn 62 p/m


Is er vrij recentelijk een snelheidsvehoging geweest ? Dan is het mogelijk dat de verbinding nog omgezet moet worden…


Welke Experiabox heeft u? Misschien die eens opnieuw opstarten. Of resetten.


Experia box v10


Hi Willie, welkom hier. 

Ik heb het vermoeden dat er onlangs een upgrade is geweest waardoor er nu hogere snelheden gehaald kunnen worden. Wel vind ik het ook vreemd dat je gelijk naar 200 gaat, ik mis de optie van 100 Mbps. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.


Hi Willie, welkom hier. 

Ik heb het vermoeden dat er onlangs een upgrade is geweest waardoor er nu hogere snelheden gehaald kunnen worden. Wel vind ik het ook vreemd dat je gelijk naar 200 gaat, ik mis de optie van 100 Mbps. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.

Volgends mij Gedaan! En nu?


En nu ga ik voor jou de omzetting in gang zetten voor de 100 Mbps. Dit is niet een daadwerkelijk omzetting in je abonnement, voor nu verander ik alleen technisch de aansluiting wat dus voor je maandbedrag geen verschil zal maken. Zonder al te technisch te worden, je verbinding zal via een iets andere technologie worden geleverd, VDSL in plaats van ADSL waardoor er hogere snelheden zijn te behalen. 

Ik verwacht dat dit vrij gelijk in gaat, maar ik twijfel nog even of er nog een aanpassing in de centrale nodig is voor je adres specifiek waardoor er nog een monteur moet komen. Je ontvangt ook een bevestiging hiervan. Ik wacht nu nog even af wat het systeem terugkoppelt, of het binnen 24 uur is of toch iets later in verband met een monteur. 

De juiste stappen zijn in ieder geval alvast gezet. :relaxed:


@Willie Langenberg Ik heb de bevestiging dat alles nu is afgerond. Zou je de snelheid willen testen die je nu ontvangt? 

 


@Willie Langenberg Ik heb de bevestiging dat alles nu is afgerond. Zou je de snelheid willen testen die je nu ontvangt? 

 

het is helemaal goed nu! deze topic kan dicht dankuwel!


Top. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.Â