Skip to main content

De update is doorgevoerd en de superwifi van bij de Experiabox v10a zou nu losgekoppeld en  ergens anders geplaatst kunnen worden. Als ik dit doe, dan hebben wij geen wifi meer en branden de lampjes op de superwifi punten rood. Als ik vervolgens weer een superwifi bij de experiabox v10a bekabeld aansluit dan doet de wifi het weer. Hoe op te lossen? 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

  • Alles loskoppelen
  • V10a resetten (pinnetje achterop)
  • Superwifi’s resetten (pinnetje achterop)
  • 1 superwifi bekabeld aansluiten en 5 minuten laten gaan
  • 2e superwifi erbij bekabeld aansluiten en 15minuten met rust laten.
  • Dan nog eens proberen zonder kabels

Als ik vervolgens weer een superwifi bij de experiabox v10a bekabeld aansluit dan doet de wifi het weer. Hoe op te lossen?

Ik zou zeggen, houdt het daarop. Als het probleem daarmee is opgelost en het kennelijk geen probleem is om die bekabeld aan te sluiten.


Bedankt, de geboden oplossing van Dennis78 werkt. Nu het volgende probleem ontstaan dat het Sonos systeem niet meer werkt. Met geen mogelijkheid te verbinden met het netwerk. Wij hebben de Sonos One (2014) en Sonos Connect.


Hoi @Henry1971

Wat vervelend dat jouw Sonos boxen het niet (meer) doen. Voor het opnieuw instellen van de SuperWifi deden ze het nog wel? Zou je de Sonos opnieuw willen proberen aan te sluiten volgens de handleiding van Sonos? Hopelijk kan de community ook met jou meedenken.