Skip to main content
Een vreemde storing. Sinds enkele dagen kan ik op zowel laptop, desktop en onze telefoons heel veel websites niet bereiken. Bijv. Kpn.com, vecozo.nl en viplive.nl. Er zijn echter weer andere websites die wel bereikbaar zijn; ad.nl, google.com en Rabobank.nl. Ook is bijv. Spotify niet bereikbaar. Als ik 4g gebruik zijn wel alle sites bereikbaar. Nu al meerdere keren het modem opnieuw opgestart en ook teruggezet naar fabrieksinstellingen. Het gekke is dan dat alles het op dat moment weer doet, maar na 10 minuten op eens weer niet.... Kpn klantenservice heeft geen idee en opperde om het hier te plaatsen. Zegt iemand dit iets? Om het nog iets raadselachtiger te maken doen de eerdergenoemde websites het na een reset van de Experiabox op de smartphones wel en op de laptop niet. Na langere tijd doen ze het op alle devices niet meer...zie foto voor de melding die ik dan krijg.

Lijk de oorzaak zojuist zelf al gevonden te hebben. Na het uitschakelen van een wifi extender in huis lijkt alles het weer gewoon te doen, gelukkig!
Hoi @ssrnijkerk . Ik had nog niet gezien dat je ook al een reply onder je vraag gezet had en krabbelde mij al over het hoofd wat hier nu mis kon gaan.

Ik ben blij dat je er zelf bent achtergekomen. Mocht de storing terugkomen, laat het weten!