Skip to main content

Kabelbreuk in de stroomdraad van WiFi ontvanger. Kan ik een nieuwe bestellen

Hi Thom, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Over welke WiFi ontvanger hebben we het hier? De ronde witte of de kleine zwarte? Of bedoel je de modem zelf? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


@Thom17, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Met de vloerverwarming is de kabel door gezaagd nu heb ik de kabel in de meterkast gelegen maar nu moet de aansluiting voor de router gemaakt worden er zit nu niks alleen een kabel

 


Met de vloerverwarming is de kabel door gezaagd nu heb ik de kabel in de meterkast gelegen maar nu moet de aansluiting voor de router gemaakt worden er zit nu niks alleen een kabel

Kunt u hier wat meer over vertellen? Foto? Welke kabel is er precies stuk?


het is een blauwe kabel die in de muur zat van de hoofd aansluiting van de telefoon


het is een blauwe kabel die in de muur zat van de hoofd aansluiting van de telefoon

Oei... heeft u nu geen internet meer? 


nee we wonen er nog niet maar we willen tv en internet van kpn maar ik kan niets aansluiten


nee we wonen er nog niet maar we willen tv en internet van kpn maar ik kan niets aansluiten

Bellen naar 0800 0402 en een monteur laten komen. Dat is het beste denk ik.