Skip to main content
Beantwoord

kat lopen kauwen aan de IS/RA kabel, wat nu?

  • July 31, 2020
  • 13 reacties
  • 281 keer bekeken

Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img

Mijn kat van 8 weken heeft aan de IS/RA kabel lopen kauwen. Nu kan ik gelukkig nog gebruik maken van het internet en digitaal tv kijken. Maar ik twijfel toch voor hoe lang dan nog? Zie de foto van de kabel. Wat nu? Bij de kabel kan hij niet meer bij 😀

 

 

Beste antwoord door Constantine

Monteur is langsgeweest en de kabel vervangen. Alles werkt weer perfect 😀 Ik heb het pakket aan de monteur meegegeven. En Lisa, ontzettend bedankt voor de uitstekende service!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 31, 2020

Je moet dat beest ook zo af en toe eten geven...


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 1, 2020

Hoi @Constantine! Welkom hier op ons KPN forum. Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. 
Ik had liever een actiefoto gezien, al is dat natuurlijk niet heel verantwoord. Dit geldt overigens ook voor deze aansluiting. Die kabel moet even vervangen worden (KPN has spoken:nerd:)
Als ik de foto zo zie, dan weet ik niet precies wat voor kabel je nodig hebt. Wat voor kop zit er op de kabel? 

Mocht de kat in de buurt zijn op het moment dat je een reactie typt, schroom vooral niet om even een kiekje van hem/haar te delen:blush:

Kun je trouwens alvast je gegevens invullen in je profiel? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. 


Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 1, 2020

Dit is de kabel tussen het aansluitpunt in de grond en de ingang DSL van de Experiabox V10. En de breuk zit midden in de kabel. De dader is nu te zien als mijn avater 😁


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 1, 2020

@Constantine :heart_eyes: Het is hem vergeven. 
Back to business. Ik stuur je een doosje met aansluitmateriaal toe. Als het goed is zit de juiste kabel hier tussen. Je ontvangt dit pakket(je) dinsdag en uiterlijk woensdag. 
Nu maar duimen dat de verbinding nog 2+ dagen blijft werken. Pas je op met kortsluiting? :persevere:

Fijn weekend verder!:hugging:

 


Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 1, 2020

Dit kan ik zelf vervangen? Hier hoeft geen monteur bij te komen? Want het aansluitpunt zit onder de vloer.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 1, 2020

@Constantine De stekker zou gewoon vervangen moeten kunnen worden door de klant zelf. :nerd:
Kun je niet bij het aansluitpunt komen? 
Zou je eventueel een foto kunnen delen van het aansluitpunt, dan kan ik een betere inschatting maken. :blush:


Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 1, 2020

Om een foto te maken van het aansluitpunt moet ik eerst een aantal laminaat delen verwijderen 😇 dat wordt dan morgen of overmorgen, geen gemakkelijk klusje, maar komt goed. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 2, 2020

Helemaal goed! Ik ben benieuwd:thinking:. Als het niet lukt, laat het dan ook vooral weten, dan plan ik een monteur met je in. 


Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 5, 2020

Ik heb het pakket binnen, maar ik kan er niets mee, willen jullie dat ik het terug stuur?

De kabel die ik hier heb liggen is meer dan 2 meter. De monteur heeft de kabel toendertijd ook gesplitst, zie foto. Dus ik heb hier hulp bij nodig.

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • August 6, 2020

@Constantine  Ohnoo.. Kijk, hier had ik niet op gerekend. Ik heb je zojuist (anoniem) proberen te bellen om ‘even gauw’ in monteur in te plannen, want de agenda zit alweer aardig vol. 
Ik heb de monteur nu ingepland voor zaterdag a.s. 8 augustus tussen 1500-1700 uur. Dit is de enige mogelijkheid nog deze week namelijk:cry:
Laat het hier vooral weten als dit niet uitkomt, dan verschuif ik de afspraak naar volgende week. 

Als de afspraak liever volgende week hebt, welke dag komt dan het beste uit? Ochtend/middag? Ik hoor graag van je! 


Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • August 6, 2020

Dat is overmorgen al, prima! Zaterdag 08 aug tussen 15:00 - 17:00 uur zie ik de monteur dan wel verschijnen. Bedankt voor je hulp Lisa 😀


Constantine
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • August 13, 2020

Monteur is langsgeweest en de kabel vervangen. Alles werkt weer perfect 😀 Ik heb het pakket aan de monteur meegegeven. En Lisa, ontzettend bedankt voor de uitstekende service!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • August 13, 2020

Monteur is langsgeweest en de kabel vervangen. Alles werkt weer perfect 😀 Ik heb het pakket aan de monteur meegegeven. En Lisa, ontzettend bedankt voor de uitstekende service!

Fijn om te lezen. @Lisa is aan het genieten van een weekje vakantie, maar namens haar zeg ik: graag gedaan. :smile: