Skip to main content
Vraag

Kennis heeft probleem met telefoonlijn en alarm

• January 8, 2025
  • 10 reacties
  • 141 keer bekeken

Frans Geelhoed
Nieuwkomer

Ik probeer al een paar dagen 

KPN te benaderen voor een urgent probleem voor een kennis van mij

de man is 89 en is afhankelijk van zijn telefoon omdat daar een alarm opzit voor als er iets met hem gebeurd.

hij heeft sinds kort KPN via glasvezel en iedere keer valt die uit dan heeft hij geen telefoon tv en geen internet meer. Dat is vrij onhandig voor iemand die vastgekluisterd is aan zijn huis.

zou het mogelijk zijn om via deze weg een monteur te regelen dat alles goed geregeld en aangesloten gaat worden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• January 8, 2025

Waarom bel je niet gewoon naar 0800-0402? 

Dat alarmsysteem moet natuurlijk gewoon een SIM kaart in. Een alarmsysteem waarbij dat niet kan is waardeloos. 

Frans Geelhoed
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 8, 2025

Beste Marlon hij heeft al twee weken geprobeerd om K P N te bereiken  via 0800-0402 en iedere keer word hij doorgestuurd naar de partij die het glasvezel net heeft aangelegd en die verbreekt de verbinding .

Dat alarmsysteem is overigens van de zuidzorg en ik denk dat die ervan uitgaan dat iedereen een deugdelijk telefoon verbinding hebben.

Ik heb zelf geen glasvezel van KPN en als ik het allemaal zo bekijk dan begin ik er ook niet aan.

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • January 8, 2025

Heb een topicl rapporteer gedaan ivm ernst van de situatie 

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • January 8, 2025

@Frans Geelhoed 

KPN bellen en dan storing internet inspreken dan wordt u direct doorverbonden naar een medewerker.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Goedemorgen ​@Frans Geelhoed, Wat goed dat je aan de bel trekt! Dit kan natuurlijk niet zo. Ik ben het met de bovenstaande gebruikers eens dat bellen toch wel echt de snelste manier is om in contact te komen met een van onze collega's, Heb je die in de tussentijd nog iemand te pakken kunnen krijgen?

Je kunt hier ook een belafspraak voor inplannen.

Frans Geelhoed
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Ja gebeld en niet ingaan op de vragen van de robot en op gegeven moment krijg je een medewerker aan de telefoon. Daarna is er een afspraak gemaakt met een monteur die komt zaterdag pas helaas.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 9, 2025

We hebben het erg druk, dus dat de monteur over twee dagen kan komen is stiekem best al snel. Verder werken er op zaterdag geen nieuwe collega’s dus je kan met een gerust hart slapen wetende dat je kennis zaterdag uitstekend wordt geholpen.,

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Frans Geelhoed, hoe is het zaterdag gegaan met de monteur? Heeft hij/zij de verbinding van jouw kennis kunnen herstellen?

Frans Geelhoed
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Ja Jasper er is een nieuw kastje van de glasvezel en een nieuw modem tussen gezet waren alle twee kapot

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 14, 2025

Ik ben blij dat alles weer werkt en hersteld is. Mocht je ooit nog eens iets hebben, dan weet je ons te vinden of weet je hoe je direct een medewerker telefonisch te pakken kan krijgen :)