Skip to main content

Mijn Keyco knippert 10x, wat betekent dit?

Hallo @Prosperot , wat is een keyco?


Misschien ziet die een mooi meisje, dan begin ik soms ook wel eens te knipperen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar ff zonder gekheid, ik denk dat topicstarter dit bedoeld: https://www.kpn.com/smart-out-of-home/keyco-lora-gps-tracker.htm

En: de de batterij niet gewoon leeg?


Batterij al eens opgeladen?


Ha @Prosperot, welkom! Ik voel me nu een beetje een papegaai, maar: is de batterij inmiddels opgeladen?:sweat_smile:  Is het probleem nu opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 


Batterij is opgeladen, het probleem blijft.... ook al geprobeerd telefonisch hulp te krijgen… ik zou gister teruggebeld worden, maar helaas, nog niks gehoord

Van de 5 keyco's die ik had besteld, was er 1 al gebruikt (en dus niet opnieuw te registreren) en zijn er 2 kapot , waaronder deze…

Gaat lekker dus...


Dat is wel heel rot inderdaad! Heb je ook gemaild? Op onze website vind je rechts onderin de contactgegevens, waaronder een e-mailadres van ons. Daar zou je sowieso geholpen moeten worden! We kunnen je op het forum hier helaas niet mee helpen 😞. 


En voor de 2e keer weer niet teruggebeld…. En ik kan elke keer telefonisch weer uitleggen wàt ik precies gekocht heb…. Dit is heeeel frustrerend allemaal…

En hier word ik dus blijkbaar ook niet geholpen, waarom verkoopt KPN producten waarvan de ondersteuning gewoon 0 is…?


Dat is wel heel rot inderdaad! Heb je ook gemaild? Op onze website vind je rechts onderin de contactgegevens, waaronder een e-mailadres van ons. Daar zou je sowieso geholpen moeten worden! We kunnen je op het forum hier helaas niet mee helpen 😞. 

ik zie rechtsonder geen email adres staan….. geef anders gewoon het email adres...


gevonden: smartoutofhome@kpn.com


Heb je daar naartoe gemaild? Ik ga er zeker vanuit dat mijn collega's je verder kunnen helpen. Die afdeling is echt gericht op de klantvragen omtrent dit product. Wij hebben hier helaas geen informatie over. Ik had je natuurlijk graag verder geholpen!


Ik heb ze maar retour gestuurd, deze thread mag dicht...


Dat is jammer om te lezen, @Prosperot! :-(