Skip to main content

Ik ben afgelopen januari overgestapt naar KPN, met belofte glasvezel.

Nu 5 maanden later nog geen glasvezel. Monteurs komen niet opdagen. Monteurs komen nog een keer niet opdagen.

KPN communiceert NIET met KPN Netwerk en NIET onderling en niet goed maar haar aannemers (zie onderstaande mailwisseling , even van beneden naar boven lezen)

Deze vragen al 3 x via chat gesteld, ik wordt er steeds uitgegooid door de medewerker (!!). 

Vorige week maandag door KPN hierover gebeld. Ik bel meteen terug. Ze pakken het op. 3 dagen later krijg ik een brief van KPN DAT IK NIET BEREIKBAAR BEN. Bovenstaande telefoontje is dus niet verwerkt. Zoveelste miskleun

Wat ik wil van KPN: 

  1. Een gesprek met dhr Jorg Kramer, die alle brieven ondertekend met beloftes die niet worden nagekomen.
  2. Een mailadres waar ik mijn - inmddels uitvoerige - conversatie met KPN, KPN Netwerk, enz naartoe kan sturen
  3. Per ommegaande glasvezel
  4. in ieder geval compensatie voor het feit dat ik dat al maanden niet heb ondanks beloofd
  5. Als dit niet per ommegaande geregeld wordt. dat KPN mijn overstap terug naar ZIGGO faciliteer. 

 


 

 

 

 

@LanenM 

Ik ben afgelopen januari overgestapt naar KPN, met belofte glasvezel.

Nu 5 maanden later nog geen glasvezel. Monteurs komen niet opdagen. Monteurs komen nog een keer niet opdagen.

KPN communiceert NIET met KPN Netwerk en NIET onderling en niet goed maar haar aannemers (zie onderstaande mailwisseling , even van beneden naar boven lezen)

Deze vragen al 3 x via chat gesteld, ik wordt er steeds uitgegooid door de medewerker (!!). 

Vorige week maandag door KPN hierover gebeld. Ik bel meteen terug. Ze pakken het op. 3 dagen later krijg ik een brief van KPN DAT IK NIET BEREIKBAAR BEN. Bovenstaande telefoontje is dus niet verwerkt. Zoveelste miskleun

Wat ik wil van KPN: 

  1. Een gesprek met dhr Jorg Kramer, die alle brieven ondertekend met beloftes die niet worden nagekomen.
  2. Een mailadres waar ik mijn - inmddels uitvoerige - conversatie met KPN, KPN Netwerk, enz naartoe kan sturen
  3. Per ommegaande glasvezel
  4. in ieder geval compensatie voor het feit dat ik dat al maanden niet heb ondanks beloofd
  5. Als dit niet per ommegaande geregeld wordt. dat KPN mijn overstap terug naar ZIGGO faciliteer. 

 

  1. Kunt u vergeten.
  2. KPN provider heeft geen mailadres.
  3. Wat geeft deze website aan beschikbaarheden als u daar uw gegevens invult https://tele2-fpi-info.fourstack.nl ? 
  4. Kunt u wellicht laten verzorgen door een moderator van KPN alhier.
  5. Dat kunt u zelf verzorgen via de overstapregeling.

 

 

 

 


Waarschijnlijk goed bedoeld , maar volgens mij werkt u niet bij KPN. En mijn vragen zijn duidelijk gericht aan KPN


Aanvulling op uw link bij pt 3. Er staat dat glas bij mij al beschikbaar is

 

dat is dus NIET correct


Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  U bent hier dan waarschijnlijk op het verkeerde adres.  U bent hier bij KPN de provider.  Die heeft helemaal niets met de aanleg van glasvezel te maken. De aanleg van glasvezel kan lang duren dat weten we inmiddels allemaal.


Misschien focus je jezelf te veel op een punt. Je glasvezel is zelfs niet eens beschikbaar als er een FTU punt in je huis is aangebracht. Hier op het forum klagen heeft ook geen enkele zin je ben juist verder van de juiste weg van communicatie dan dat je je eigen realiseert. Ik krijg ook binnenkort glasvezel, staat op de planning wanneer? Geen idee. Boeit het mij wanneer het komt? Nee. Ding gaan gewoon zoals het is je bent een lot die op de dag wordt getrokken om het bij je aan te sluiten 80% van 18miljoen mensen worden aangesloten op het glasvezel. Geef het tijd. Geduld is een schone zaak.


Hallo @LanenM Welkom hier op het kpn forum! 

Als eerste, zoals Joep aangeeft is het kpn forum een omgeving waar onze klanten en geïnteresseerde gebruikers met elkaar in gesprek gaan over onze diensten en producten. Mensen geven elkaar tips en adviezen en je kunt hier dan ook voor veel zaken terecht. Als je hier een bericht plaatst krijg je al snel een reactie van mensen die graag met je mee willen denken. Moderators, zoals ik, werken wel voor kpn en we begeleiden deze gesprekken. Ook zorgen we dat informatie goed vindbaar is. Als je echter rechtstreeks en persoonlijk contact wilt, kun je contact opnemen met de klantenservice. 

Dan over de aanleg van glasvezel. KPNnetwerk is verantwoordelijk voor het netwerk; KPN is de provider die gebruik maakt van het netwerk waaróver de diensten worden geleverd. Als KPNnetwerk het fysieke proces van het aanleggen van glasvezel heeft afgerond, kun je een abonnement aanvragen bij ons. Per ommegaande glasvezel aansluiten en activeren is uiteraard niet mogelijk: het fysieke werk vergt tijd, planning en voorbereiding. Kun je iets meer vertellen over waar je staat in het proces? Is glasvezel al aangelegd en heb je al een FTU in huis? 

Als al het fysieke werk is afgerond kun je worden overgezet op glasvezel. Bij onduidelijkheden zal er altijd contact worden met je worden gezocht.  Voor ons als provider geldt: als we contact met je opnemen en je om wat voor reden dan ook niet te pakken krijgen, sturen we een terugbelverzoek . Daar staat een nummer in dat je kunt bellen. Heb jij dit ook gekregen en is er inmiddels contact geweest? Dat is de best mogelijk manier om onduidelijkheden te bespreken. Er is inderdaad geen mailadres beschikbaar. 

 


Goede morgen,

Er zou in maart glasvezel aan worden gelegd. Dat heeft KPN (niet Kpn netwerk) mij beloofd. Dat is 1. Ik verwacht dus niet zomaar dat er uit het niets glasvezel komt, zoals jullie hierboven suggereren.

 

de monteurs (in dienst van KPN netwerk) zijn diverse maken NIET op komen dagen zonder bericht. KPN verwees me hier steeds door naar KPN netwerk. Dat is onzin. Ik ben klant bij KPN en jullie moeten dit regelen. Als bij de AH mijn koek van LU bedorven is wordt ik door ah ook niet doorverwezen naar lu. 
dat is 2

kpn netwerk zegt nu doodleuk dat de opdracht niet uitvoerbaar is en geeft het terug aan KPN. Een maand geleden. Ik vind dat KPN haar belofte aan mij na moet komen. Dat is drie

en ik ben vorige week idd gebeld door KPN met terubelverzoek EN Ik HEB METEEN TERUGGEBELD. En dan krijg ik toch een bericht van KPN dat ik niet bereikbaar ben. Dat schreef ik hierboven ook al. Graag even lezen voordat je  reageert

 


Goede morgen,

Goedemiddag, @LanenM 

de monteurs (in dienst van KPN netwerk) zijn diverse maken NIET op komen dagen zonder bericht. KPN verwees me hier steeds door naar KPN netwerk. Dat is onzin. Ik ben klant bij KPN en jullie moeten dit regelen. Als bij de AH mijn koek van LU bedorven is wordt ik door ah ook niet doorverwezen naar lu. 
dat is 2

De provider KPN en KPNnetwerk zijn verschillende organisaties, die volledig los van elkaar staan. Iemand van de klantenservice heeft simpelweg geen inzicht in de agenda, werkwijzen en planningen van KPNnetwerk. Als je wilt weten wat er met een niet opgevolgd monteursbezoek van KPNnetwerk is gebeurd, kan men dat alleen bij KPNnetwerk voor je nagaan. 

kpn netwerk zegt nu doodleuk dat de opdracht niet uitvoerbaar is en geeft het terug aan KPN. Een maand geleden. Ik vind dat KPN haar belofte aan mij na moet komen. Dat is drie

Ik kan niet beoordelen wat er aan de hand is. Er kan altijd iets gebeuren waardoor een eerdere planning wordt uitgesteld, of iets waardoor het aansluiten vertraagd raakt. Is dat wellicht ook waar men je over heeft willen bellen? Heb je daar nu ook over gesproken en weet je wat er nu wel en niet mogelijk is? 

en ik ben vorige week idd gebeld door KPN met terubelverzoek EN Ik HEB METEEN TERUGGEBELD. En dan krijg ik toch een bericht van KPN dat ik niet bereikbaar ben. Dat schreef ik hierboven ook al. Graag even lezen voordat je  reageert

 

Heb je inmiddels nu contact gehad met die betreffende afdeling? Ik wil uiteraard voor je nakijken wat de stand van zaken is, maar als je probleem bij een achterliggende afdeling ligt zul je echt met hun moeten spreken en is terugbellen (wellicht is het vorige week simpelweg langs elkaar heengegaan) de snelste optie.