Skip to main content

Wat een ballentent. Ik kan jullie niet eens een email sturen! Zoek me wezenloos naar een email adres. Jullie chat is een robot waar niks zinnigs uitkomt. 

Het enige dat ik wil is een beter aanbod. Ik ben trouwe klant maar als ik mij opnieuw bij jullie zou aanmelden krijg ik een veel beter aanbod. Zelfs via Budget die veel goedkoper is maar wel werkt via jullie netwerk. Dat is toch vreemd? Ik wil dus wel blijven maar doe me dan een aanbod dat ik niet kan weigeren.

Hallo @arjanbijkpn , biedt ‘budget’ een vergelijkbare kwaliteit en diensten als KPN voor minder geld?

Dat budget via het KPN-netwerk loopt zegt niets, alles staat met prijs/kwaliteitverhouding en dienst verlening, leg dat eens naast wat KPN te bieden heeft, dan verklaart dat een hoop en ga je appels met peren vergelijken.

 

 


Iedere nieuwe klant die minimaal 6 maanden geen diensten afgenomen heeft bij KPN, die krijgt 1 maling korting. Daarna niet meer. Wat heeft dat voor zin om ieder jaar korting te krijgen? Want u betaald die korting zelf uiteraard. 


Hoi @arjanbijkpn en anderen,

Gelukkig wonen we in een land waar jij kunt bepalen van welke diensten cq providers jij gebruik wil maken.
En als dat niet bij KPN is om dat jij goedkoop voor kwaliteit zet, dan moet jij je aansluiten bij de dienst waar jij waar voor jou geld krijgt.
Simpel toch.
Mijn voorkeur ligt bij KPN, dus ik zit goed. 


Als alle klanten bij verlenging korting zouden krijgen worden de abonnementen echt een stuk duurder. Dan heb je er per saldo niks aan.

Geen enkele provider doet dat bij hun ‘vaste’ klanten.

Als je éénmaal met de KS van Budget (vh. NLEx) te maken hebt gehad wil je gillend terug naar KPN.


Misschien wel Peter, maar die hebben dan misschien een klantenservice. KPN niet


0800 0402 @arjanbijkpn 


Budget / NLEx een klantenservice? Dat wil ik geen service noemen, eerder tegenwerking. Maar goed. Als je voor een dubbeltje wilt krijgen wat eigenlijk een kwartje is… veel plezier daar.
En de tijden van Budget Thuis, noem ik ook niet echt service:
De klantenservice kun je met al je vragen over Alles-in-1 bellen op werkdagen tussen 08:30 en 19.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.


Hey @arjanbijkpn, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier terecht bent gekomen. Erg jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent over onze service. Hopelijk kunnen we dat verbeteren. Laat me weten wat je ideeën daarover zijn.   

Zo te lezen wil je graag van ons een beter aanbod. Wat mis je nu aan je huidige abonnement? Of bedoel je daarmee korting op het maandbedrag? Zoals de andere leden van de community al aangeven, altijd korting blijven geven aan (een selecte) groep die daar ieder jaar alert op is, is niet heel rechtvaardig. Dan profiteert niet iedereen van die korting. Of je geeft enerzijds korting aan iedereen voor een aantal maanden, en aan de andere kant verhoog je de abonnementsprijs weer. KPN hoopt zich op andere kwaliteiten te onderscheiden dan een goedkoop abonnement. Juist op service, de kwaliteit van ons netwerk en andere extra's die we de klant bieden. Mocht je daarover niet tevreden zijn, meld het dan gerust bij ons. Dan kunnen we daar van leren en het beter doen :) 

Ps. het mailadres hebben we enkele jaren geleden uitgezet. Dit bleek een erg inefficiënt communicatiemiddel te zijn, waarbij het soms dagen duurt voordat het contact goed is afgerond. Voor een directe ingang kun je het beste met ons chatten of bellen. Heeft het geen haast, en heb je een klacht die je graag even op schrift zet? Je kunt dit online formulier gebruiken om een klacht in te dienen. We nemen dan binnen 10 werkdagen telefonisch contact met je op om de klacht in een keer op te lossen. Of raadpleeg dit forum :)


Hoi Arjan, helaas heb ik geen feedback meer van je ontvangen wat we kunnen doen om de klantenservice te verbeteren. Jammer. Ik neem aan dat je geen vragen meer hebt, daarmee sluit ik het topic.

Toch nog vragen / opmerkingen? Laat het dan weten. Ik zie het dan graag tegemoet :)  


Reageer