Skip to main content
Beantwoord

klacht indienen

  • December 31, 2019
  • 3 reacties
  • 971 keer bekeken

waar kan ik als jaren klant zijnde een klacht indienen?

Beste antwoord door Joep1965

Wilt u echt een klacht indienen dan kan dat hierhttps://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm. Als u hulp nodig heeft dan kunt u hier op het forum terecht.  Er zijn veel mensen die u willen en kunnen helpen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 31, 2019

belachelijk dat ze het zo moeilijk mogelijk maken om een klacht in te dienen. 

*Admin: samengevoegd met eigen topic.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 31, 2019

Wilt u echt een klacht indienen dan kan dat hierhttps://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm. Als u hulp nodig heeft dan kunt u hier op het forum terecht.  Er zijn veel mensen die u willen en kunnen helpen.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 1, 2020

Hey @nosferatu, welkom op het KPN forum. Goed dat je ons hier hebt gevonden. Jammer dat je niet tevreden bent over ons, of een van onze diensten. Wel goed dat je ons daarover op de hoogte stelt. Zo kunnen wij aan onze dienstverlening werken en optimaliseren. 

Joep reikt je het juiste online formulier aan. Nu je hier toch op het KPN forum bent, wij helpen graag. Als je wilt, kun je hier je klacht kwijt. Dan gaan we daarmee aan de slag. Laat je het weten? :)

Ps. nog een gelukkig nieuwjaar!Â