Skip to main content

Ik had zondag 30 juni jl een probleem met de glasvezel. Mijn internet boek steeds weg.  Heb de klantenservice gebeld en die hebben een afspraak met de monteur voor  me gemaakt voor dinsdag 2 juli tussen 1700 en 2100 uur. Helaas niemand gezien en ik heb weer gebeld maar zei wisten  niets van een annulering die de monteur. De vrouw aan de lijn heeft een klacht voor me ingediend en ook ikzelf heb dat nog ook gedaan en dan zou je binnen 5 dagen iets vernemen.  En er is een moeite afspraak gemaakt voor donderdag 4 juli wederom tussen 1700 en 2100 uur.  Maar ook deze keer geen monteur geweest.  Ik wederom erg boos naar kpn gebeld en deze man vertelde me dat de afspraak op zaterdag 6 juli tussen 1300 en 1700 uur gepland stond. Dus met andere woorden de monteur heeft eenzijdig decafspraak verplaatst zonder mij te berichten. Ook nu weer een klacht ingediend want zo ga je niet met je klanten om.  Wederom nieuwe afspraak gemaakt voor maandag 8 juli wederom tussen 1700 en 2100 uur.. nu gelukkig wel een monteur langs  geweest en heeft het probleem opgelost. Maar zo heb ik wel meer dan een week met wegvallende internet gezeten.  Wil dan ook een vergoeding voor het niet nakomen van gemaakte afspraken en het dieje internet.   Hoop als ik in het vervolg en monteur nodig heb deze week op de geplande tijd aan mijn deur staat

Hallo @Geertje39 ,

Een vergoeding kun je hier aanvragen: https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/creditering#cm-ser-creditering/er-was-een-netwerkstoring/nee-nog-niet

 

Je kunt verder altijd het klachtenformulier  opnieuw invullen indien je dit wenst. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm


Ik heb al 2x een klachtenformulier ingevuld  en vanaf de eerste is het 6 werkdagen geleden eeln voor de tweede is het vier werkdagen geleden. En dat staat er binnen 5 dagen en dan heb ikzelf het weekend niet meegeteld


Ben zojuist gebeld door kpn. Wel zo netjes om dit ook even te melden


Gelukkig ben je dan toch gebeld @Geertje39. Ik neem aan dat de klacht ook naar tevredenheid is afgehandeld? 


Ben zojuist gebeld door kpn. Wel zo netjes om dit ook even te melden

Mooi zo, dan heeft het vullen van het klachtenformulier toch geholpen. 
 

Is de aanvraag van de vergoeding ook gelukt? 


Ja heb een vergoeding gekregen.  Maar dat staat niet verhouding dat de monteur mij gewoon 2x 4 uur voor niks heeft laten zien wachten.  


Ja heb een vergoeding gekregen.  

Mooi zo.

 

Maar dat staat niet verhouding dat de monteur mij gewoon 2x 4 uur voor niks heeft laten zien wachten.  

Dat is een ander verhaal, daar kan ik je verder niet mee helpen. 


Reageer