Skip to main content

Al enige tijd heb ik een enorm groot probleem met Kpn.  Al maanden speelt het probleem. Het internet is enorm traag bij ons waardoor ik nu niet vanuit huis kan werken en dus inkomsten misloop. 17 maart 2020, 20 april 2020, 30 april 2020, 1 mei 2020, 8 mei 2020 , 12 mei 2020 , 14 mei 2020 en vandaag 2 juni 2020 gebeld. In die tussen tijd al een nieuw modem ontvangen. Probleem niet opgelost.  Monteur is langs geweest en blijkt dat er een probleem zat bij het Isra punt. Even was het opgelost tot vandaag ! Medewerker gaf 4 juni komt er pas een monteur.  Ik begrijp de bezetting van de monteurs . Maar is zit het nu met de inkomsten die ik misloop ? Medewerker gaf gewoon aan heel simpel , dit kan je niet verhalen op Kpn. Kpn is de veroorzaker van het probleem dus wil ik mijn mislopende inkomsten zeker verhalen op Kpn.  Dus mijn vraag nogmaals is , waar kan ik dit indienen ? Ik eis dat dit vergoed gaat worden. Mocht jullie van Kpn alsnog anders beslissen dan zal ik stappen ondernemen. 

 

Hallo @M Hoekstra , klachten kunt u indienen op deze manier en als u een zakelijke klant bent kan dat hier. Ik begrijp uw frustratie maar ik ben bang dat er in de voorwaarden wel ergens opgenomen is dat inkomensverlies niet gecompenseerd wordt.


Hallo M.Hoekstra, welkom op het forum. Wat vervelend dat je al langere tijd problemen ervaart. Wel fijn te lezen dat er morgen een monteur komt. Wat betreft vergoeding. We kunnen, als een probleem is opgelost, in overleg kijken naar een passende vergoeding. Dit betreft over het algemeen (gedeeltelijke) vergoeding van abonnementskosten gedurende de storingsperiode. Gederfde inkomsten en aanverwanten zaken vergoeden we echter niet. Ik raad dan voor nu ook aan om eerst de monteur af te wachten, graag horen we van je nadat deze geweest is of het ook opgelost is.


Vervelende situatie @M Hoekstra , dat vooropgesteld. Maar je kunt eisen totdat je een ton weegt; als jij een consumenten abonnement hebt, gaat KPN je gemiste inkomsten niet vergoeden.