Ik ben sinds kort verhuisd van Den Haag (Caiway - glas- omgeving) naar de gemeente Breda - een nieuwbouw omgeving. Daarbij was ik blij dat er een aanbieder was dat glas in zijn pakket had, namelijk KPN.
Na een aantal bezoeken (aan de KPN winkel) en een aantal keer de klantenservice gesproken te hebben, hebben we gekozen voor KPN. Omdat men mij met zekerheid kon zeggen dat ik geen problemen zou ervaren met de router en de IPTV box van KPN.
Contract afgesloten ergens in de tweede week van November 2019. Alleen door de verbouwing en verhuizing woon ik pas nu een aantal daagjes. En door de drukte kan ik nu pas de IPTV en experia box pas testen. Alles wat men in de verkoopfase heeft aangegeven kan KPN niet waarmaken. Omdat de producten niet deugen.
Ik kon al dagen lang niet inloggen in mijn experia box (admin), na 4 x gebeld te hebben, en daarbij niet geholpen te zijn, omdat ik steeds maar in de wacht werd gezet en een totale bel tijd had van ruim 3 uur in totaal, kon ik eindelijk in de experia box (admin login). Gelukkig had ik toen gelijk contact gehad met de klantenservice met de vraag, waarom kan ik geen keuze maken tussen een 2,4 of een 5GHz niet selecteren, in totaal 3 mensen in de achtergrond (klantenservice) konden dit niet oplossen, omdat men niet eens wist wat hiermee te doen. Daarnaast heb ik dus ook een probleem met mijn afstandbediening van de IPTV box. In mijn eerdere belletje van ruim 1 uur en 20 minuten kon men mij informeren dat ik met een handeling de bluetooth kon activeren. Alleen werkt dat natuurlijk niet. Dat is best triest. Ik heb dan niet voor niets een 4K dienst erbij genomen omdat ik het kastje niet in zicht wil hebben. Dan moet je de 4K upgrade nemen.
En als ik door mijn verbouwing en verhuizing niet heb kunnen ervaren of alles naar behoren werkt. en daarna contact opneem om mijn contract te beëindigen, zegt men uw opzegtermijn van 14 dagen is verlopen. Wat een poppenspel is dit zeg. En als ik een klacht wil indienen, ja dat kunt u doen via de www.kpn.com website onder het kopje zoeken “klacht”.
Hoe serieus word je dan genomen. Ik heb het wel een klein beetje gehad met dit poppenspel.