Skip to main content
Vraag

klacht kpn glasvezel

  • January 7, 2021
  • 12 reacties
  • 113 keer bekeken

Sinds 22/12 ben ik xzo maar afgesloten van glasvezel zonder enig overleg. Niemand kan me vertellen wanneer het opgelist word, ik krijg steeds een nieuwe datum, maar er gebeurd niks, dit kan toch niet!! Mijn kinderen hebben online les, nu een noodpakket ontvangen omdat ook de monteur geen informatie krijgt en dus niks kan betekenen. Reggefiber is van kpn en dus verwacht ik ook snel een oplossing, maar wat ik ook doe niemand kan me helpen bij kpn. Er word aan gewerkt word gezegd en steeds word ik op de spoedlijst gezet, maar echt haast hebbennze niet. Het lijkt er op dat er niemand werkt bij het gedeelte glasvezel. Datum is weer verzet naar 22/1.Ik maak me echt zorgen hoe lang dit gaat duren. Had me lekker bij telfort gelaten, dit was juist de reden om daar naar toe te gaan en niks met kpn te maken te hebben. Jullie maken jullie slechte naam wel weer waar bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 7, 2021

@CS73 welkom op het forum. Ik ga voor je kijken wat ik kan doen om hier meer duidelijkheid in kan scheppen. Ik kan niet beloven dat ik het lopende proces kan versnellen. Wellicht kan ik wel iets doen om in ieder geval een beter beeld te krijgen van hoe het ervoor staat. Zou je om die reden je profiel in kunnen vullen? Dan kan ik het voor je nakijken.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Ik heb hem ingevuld.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Is er al iets bekend?

Vreemd dat ik nu niks meer hoor.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Zo snel gaat het helaas niet. Het is forum en geen chat. Ik hoop dat je z.s.m. een reactie krijgt want de situatie is natuurlijk van den zotte..

 

@Bram_ 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Na 3 weken geen glasvezel, verwacht ik toch een keer antwoorden en een oplossing.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Na 3 weken geen glasvezel, verwacht ik toch een keer antwoorden en een oplossing.

Dat begrijp ik ook en dat is de reden dat ik @Bram_ tag. Hij krijgt dan een actieve melding dat er gereageerd is. Alle beetjes helpen..


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2021

Dank je wel.

nu afwachten maar weer.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 8, 2021

@CS73 ik heb het voor je nagekeken. Wat ik zie is dat er op de achtergrond een hoop dingen worden gedaan om het in orde te maken. Zou je kunnen aangeven of de apparatuur op dit moment allemaal is aangesloten zoals het is als het werkend is? Of het glasvezelkastje aan de muur hangt en daarop het modem is aangesloten?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

Alles werkt gewoon en is aangesloten zoals het hoort. Er is niks veranderd nadat hij uitgevallen is, dus dat zou dan vreemd zijn. Glasvezel lanp is uitgegaan. En op de modem branden internet en service rood en oranje en de andere 2 groen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 8, 2021

Er is op 22/12 een monteur geweest maar kreeg geen informatie vanuit kpn en kon dus niks doen. Hij gaf aan dat alles correct was aangesloten.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 10, 2021

Dat het correct is aangesloten is in ieder geval goed. Ik ga maandag nogmaals navraag doen. Het lijkt er inderdaad op dat de 22e de datum gaat worden dat de verbinding werkt. Wel wil gezien de hoeveelheid tijd die daar nog tussen zit een extra poging wagen om te zien of het alsnog lukt door ergens iemand aan te sturen. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 10, 2021

Dat zou inderdaad wel fijn zijn, bedankt