Skip to main content
Vraag

Klacht: Niet tevreden met prestaties internet en tv en geboden service

• June 17, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Patrick Hofman
Nieuwkomer

KPN Klantenservice Postbus 25110 9700 RC Groningen Veenoord 17-06-25 Betreft: Klacht over jarenlang slecht werkende internet en tv-diensten – verzoek om passende compensatie Geachte heer/mevrouw, Al jarenlang ben ik een trouwe klant van KPN. Ik betaal netjes mijn maandelijkse abonnementskosten en verwacht daar dan ook een bepaalde mate van service en kwaliteit voor terug. Helaas is dit al lange tijd niet het geval. Mijn internet- en televisieverbinding thuis laten structureel te wensen over, en ondanks herhaalde pogingen om dit probleem via uw klantenservice op te lossen, is er nog steeds geen structurele oplossing geboden. Ik heb inmiddels talloze keren contact opgenomen, ben van het kastje naar de muur gestuurd, en telkens opnieuw moet ik mijn verhaal doen. Dit is niet alleen frustrerend, maar ook onacceptabel. Ik voel mij als klant niet serieus genomen, terwijl ik al jaren loyaal ben aan uw bedrijf. Ik eis dan ook dat KPN met een serieus en inhoudelijk antwoord komt op mijn klacht. Geen standaardreactie, maar een echte oplossing. Daarnaast vind ik dat het hoog tijd is voor een gebaar van uw kant. Ik verwacht een passend excuses én een concreet voorstel voor compensatie. Bijvoorbeeld in de vorm van een gratis upgrade naar een nieuw pakket, inclusief de modernste apparatuur, en een tijdelijke korting of compensatie voor de jarenlange slechte service. Als ik binnen 14 dagen geen inhoudelijke reactie ontvang, zal ik serieus overwegen om mijn contract te beëindigen en stappen te ondernemen via de Geschillencommissie of Consumentenbond. Ik vertrouw erop dat u mijn klacht serieus neemt en dat ik spoedig van u hoor. Met vriendelijke groet, Patrick hofman

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

2 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 17, 2025

Goedemiddag ​@Patrick Hofman, welkom op de KPN Community! Al is de reden dat je hier bent natuurlijk minder fijn. Dit forum is vooral een klant helpt klant forum, waar we met elkaar kunnen meedenken. Dit is alleen niet een rechtstreekse klantenservice.

Ik lees dat je inmiddels moe bent van elke keer het verhaal uit te moeten leggen. Dat kan ik mij ook echt wel voorstellen. Het scheelt alleen dat er op dit forum een boel slimme koppen zitten die met je mee kunnen denken. Misschien dat je het nog één keer kan toelichten waar je tegen aan loopt? 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 18, 2025

Hoi ​@Patrick Hofman , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community.

Altijd zuur om te lezen wanneer iemand niet tevreden is met onze geleverde diensten en service. Ik betreur het dan ook dat je het gevoel hebt niet serieus genomen te worden, dat is echt het allerlaatste wat we willen. Ik denk graag mee richting een oplossing alleen heb ik daar wel echt wat meer context voor nodig. Je geeft aan dat je internet - en televisieaansluiting structureel te wensen over laat; kun je dat ook nader toelichten? Niet vervelend bedoeld maar dit is dusdanig algemeen dat ik daar vooralsnog niet inhoudelijk op kan reageren. Een passend voorstel voor compensatie kan ik je via deze weg niet mee helpen. Je zou daarvoor wel een klacht in kunnen dienen. Zie je toelichting in ieder geval graag tegemoet zodat we vanuit daar verder met je mee kunnen denken!