Skip to main content
Beantwoord

Klacht over aansluiten bij KPN

  • June 3, 2020
  • 8 reacties
  • 148 keer bekeken

Goedenavond,


Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben overgestapt naar KPN, omdat wij via Ziggo al 2 weken geen TV en internet hadden.

De reden dat we overgestapt zijn, is dat het bij KPN snel geregeld kon worden. 25 mei hebben we dit aangevraagd en gelijk via de email de OVEREENKOMST ontvangen. Hier stond in dat vandaag (3 juni) tussen 8:00 uur en 10:00 uur een monteur langs zou komen. Deze monteur kwam alleen niet en via de chat een medewerkster “gesproken” van de klantenservice. Zij vertelde doodleuk dat er iets mis was gegaan en de monteur pas vanaf 18 juni zou kunnen komen. Graag of niet.. 

 

Dat dit mis gaat is vervelend, maar wat nog vervelender is, is dat je dan met iemand van de klantenservice te maken krijgt die totaal niet klantvriendelijk is en meedenkt.  Ik heb haar nog gevraagd of ik met iemand contact op zou kunnen nemen die misschien wel kan zorgen dat deze fout op een klantvriendelijke manier zou kunnen worden opgelost. Dan wordt ik naar een klachtenformulier verwezen… Maar deze kan ik niet vinden, want dan kom ik weer bij de klantenservice terecht.

Heeft iemand een idee op welke manier ik hier een klacht over kan indienen en dan niet bij de klantenservice?

 

Alvast bedankt! 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Alex van KPN

Volledig met je eens! 

Als dat je nummer is heb je geen noodpakket nodig, dat is een 4G modem die je kunt gebruiken om te internetten. Ik heb het nu anders gedaan. Op jouw 06-nummer heb ik een bundel toegevoegd van 100 Gb die je kunt gebruiken om te internetten. Wanneer je je toestel instelt als hotspot, dan kun je je ook met andere apparaten verbinden met het internet via WiFi. Weet je hoe je dit in moet stellen op je toestel? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 3, 2020

Goed dat je hier je verhaal verteld. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur maar het is druk.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Kees, welkom op het forum. 

Dit hoort zeker niet zo. Vooral je ervaring met onze klantenservice past niet in de manier waarop wij met onze klanten omgaan. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken en inhoudelijk een reactie hierop geven. 

We horen graag van je. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 4, 2020

Beste Alex, ik heb mijn KPN profiel aangevuld. Bedankt dat je hier naar wilt kijken! ​​


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Kees. Dankjewel voor je gegevens. 

Laat me gelijk beginnen met mijn excuses aanbieden hiervoor. Ik zie het ook zwart op wit staan in je bevestigingsbrief, gek genoeg is deze afspraak nooit bij de monteurs aangekomen. Ik vind dit oprecht heel zuur, vooral ook omdat ik dit niet kan versnellen. Heb je op dit moment nog wel internet thuis? Of zit je nu te wachten? Ik kan anders wel een noodpakket bestellen en eventueel ook extra data toevoegen aan mobiele abonnementen van KPN op jullie adres, ik zie daar in ieder geval 1 nummer actief. Eindigend op 383.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 9, 2020

Bedankt voor je reactie. Dingen kunnen mis gaan, maar dan is het erg fijn als er serieus naar gekeken wordt zoals je nu doet! Op dit moment hebben we al bijna een maand geen internet en tv :) Dus we zijn inderdaad in afwachting van de afspraak van de 18e. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wat een noodpakket is. Mijn telefoonnummer eindigt idd op 383


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 9, 2020

Volledig met je eens! 

Als dat je nummer is heb je geen noodpakket nodig, dat is een 4G modem die je kunt gebruiken om te internetten. Ik heb het nu anders gedaan. Op jouw 06-nummer heb ik een bundel toegevoegd van 100 Gb die je kunt gebruiken om te internetten. Wanneer je je toestel instelt als hotspot, dan kun je je ook met andere apparaten verbinden met het internet via WiFi. Weet je hoe je dit in moet stellen op je toestel? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 10, 2020

Ja, ik weet hoe het werkt. Hartelijk dank voor deze oplossing! We zijn er erg blij mee!!!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Graag gedaan. :relaxed: Hou wel rekening mee dat videostreamen veel data verbruikt. Probeer dit dus te vermijden.