Skip to main content
Beantwoord

Klacht over een monteur en gemis van internet

• March 25, 2025
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Klacht over monteur en over gemis van internet

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@BertSe. Op basis van je bericht is me niet duidelijk wat er precies aan de hand is, behalve dat je geen internet hebt en er blijkbaar een monteur is geweest? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig, kan je er meer over vertellen?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • March 25, 2025

Klacht over monteur en over gemis van internet

Ik raad je aan om de klantenservice te bellen 0800-0402 en inspreken dat je een storing hebt

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 26, 2025

Welkom op de community ​@BertSe. Op basis van je bericht is me niet duidelijk wat er precies aan de hand is, behalve dat je geen internet hebt en er blijkbaar een monteur is geweest? Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig, kan je er meer over vertellen?

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je het beste een terugbelafspraak maken via onze site.