Hallo mensen van kpn en het Forum ik heb een klacht over de deur verkoper gisteren 18 januari had ik een opdringerige verkoper aan de deur bij me appartement in Culemborg kwam zogenaamde controle doen en ik was zogenaamd de eenigste zonder glasvezel wat natuurlijk bullshit is ik vind het honds brutaal om zelfs aan te bellen bij iemand met onder de bel geen verkopers aan de deur
Â
Weet als iemand in de toekomst over kpn begin of deur verkopers dat ik naar dit incident verwijs en wat voor slecht bedrijf kpn is dat ze dit soort praktijken toestaat all zelfs zou ik in de toekomst een goedkoper abbonement krijgen bij kpn zou ik het nog niet eens nemen en zou iedereen kpn afraden alleen al vanwege dit soort opdringerige bedrijfs praktijken het is niet van deze tijd en voelde me gewoon ongemakkelijk aan zo idioot aan de deur die geld aan je probeert te verdienen/ zijn quota halen echt zo type die oude en kwetsbare groepen dit soort dingen zou verkopen zou waarderen als jullie hier mee zouden stoppen maar dat doen jullie toch niet jullie doen dit al jaren en krijgen al jaren klachten over deze honds brutale verkopersÂ
Â
Respecteer voortaan wat hier staat wat een ongelooflijk dom bedrijf kpnÂ
Â