Skip to main content

We hadden 26-03 contact met kpn omdat onze WiFi steeds om de zelfde tijd viel.. ze zouden na 6 april langs komen maar heb niemand gezien ons internet is 12 inplaats waar we voor betalen is enorm sloom dus!! 
Ook was mij 100 Gb internet gratis belooft om te krijgen heb niks binnen gehad..! Ik wil het opgelost hebben en gewoon weer snel internet waar we voor betalen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

De grote vraag is wat er leverbaar is op jouw adres. Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 


Oké 


Tijdens het telefoontje zeiden zE het zelf.. maar word maar niet opgelost 


Dat ziet er qua snelheid in ieder geval goed uit. Welke snelheid meet je als je meet met een bekabelde pc of laptop?


Kan ik met iemand privé chat? Want de internet is enorm sloom.. en ze hadden gezegd tijdens het telefoontje dat het klopt dat t sloom is en dat het niet is waar we voor betalen worden dingen belooft en krijg dat ook niet 


Chatten kan je met de klantenservice. Hier op het forum helpen klanten elkaar en medewerkers komen vaak wat later. 


Heb je een linkje ervan? Kan het niet vinden 


Hi @Daisyisa, is het je gelukt om met iemand te chatten? Of kan ik je nog verder helpen?

Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hi maja nee ik heb niemand gesproken.. ik wil graag in privé chat met iemand praten ik ga nu me gegevens invullen 


Ik zie nog geen gegevens is je profiel staat @Daisyisa 

Als je graag wilt chatten, kan dat door op ‘internet en wifi’ te klikken op onze contactpagina, en vervolgens te kiezen voor de onderste optie ‘ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben’. Vervolgens komt de optie om te chatten tevoorschijn :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het chatten gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel.