Skip to main content
Antwoord

Klacht over Klein Hussel zakelijk: duur en slechte kwaliteit

• May 12, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Dag,

Twee jaar geleden is mij zonder dat duidelijk aangegeven werd dat het om een driejarig contract ging, Klein Hussel zakelijk aangesmeerd. Kosten: 58€ per maand voor 50mb up/download.

Een bizarre prijs. Voor de helft van het geld kun je een twee keer zoveel data krijgen.

KPN geeft geen enkel gehoor over mijn klacht dat mij nooit helder aangegeven is dat ik voor drie jaar vast zou zitten aan dit contract.

En als het internet nu heel goed zou zijn.…

Maar de 50mb haalt de verbinding niet eens!

Op de wifi is de download 5mb (!!!), aan de kabel 40 mb.

Internet hapert constant, casten naar een tv beeldscherm lukt niet.

En dat alles voor een torenhoge prijs.

KPN: ik tel de weken af tot mijn contact afloopt. Ik vind jullie service beroerd. Ik betaal me suf en krijg slechte kwaliteit 

Welk.aanbodmkunnen jullie me doen?

Jullie bieden zelf nu abbonementen van 30e voor 1gig!!!!

Als er geen degelijk aanbod komt ben ik per februari 2026, wanneer dit contract eindelijk afloopt, voor altijd weg - en zal ik het overal laten weten.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@WSHU . Jammer dat je niet tevreden bent met je abonnement.  Daar kan ik hier helaas weinig aan doen. Dit is een platform waar klanten elkaar helpen.

Ik sluit me aan bij wat ​@Joep1965  schreef.  We sturen altijd een bevestiging met een overzicht van het abonnement en de kosten. Je hebt dan 14 dagen om er op terug te komen.

Als je technische problemen ervaart is dat natuurlijk een ander verhaal. Daar kunnen we je wel bij helpen maar dan hebben we uitgebreide informatie nodig over wat er mis gaat. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 12, 2025

Tsja toendertijd waren die prijzen heel gebruikelijk. Op de orderbevestiging staat heel duidelijk de looptijd en de snelheid die hoort bij het abonnement. Blijkbaar vond je dat  een goeie deal want anders was je er niet mee akkoord gegaan. De techniek staat niet stil dus kan het voorkomen dat de mogelijkheden nu uitgebreider zijn. Mijn advies is dan ook om nooit een contract aan te gaan voor meer dan 1 jaar. Dat geldt niet alleen voor telecom maar voor alles!!! Nooit dus!!

• May 12, 2025

Heb je glasvezel? Of zit je nog op koper? 

Die 58 euro, is dat inclusief btw of exclusief? 

En het is echt alleen internet? Niets erbij? Geen tv? Wat probeer je te casten? Netflix? 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 14, 2025

Hoi ​@WSHU . Jammer dat je niet tevreden bent met je abonnement.  Daar kan ik hier helaas weinig aan doen. Dit is een platform waar klanten elkaar helpen.

Ik sluit me aan bij wat ​@Joep1965  schreef.  We sturen altijd een bevestiging met een overzicht van het abonnement en de kosten. Je hebt dan 14 dagen om er op terug te komen.

Als je technische problemen ervaart is dat natuurlijk een ander verhaal. Daar kunnen we je wel bij helpen maar dan hebben we uitgebreide informatie nodig over wat er mis gaat.