Skip to main content

Abonnement afgelopen bij kpn voor glasvezel. Eerst wordt er vergeten het installatiepakket te sturen. Bij navraag is deze alsnog geleverd maar wel met het verhaal dat dit de eerste keer is dat dit bij hun gebeurd. 15 Jan konden we gaan instaleren...in de ochtend alles aangesloten na een SMS te hebben ontvangen dat we konden aansluiten. Alles gedaan via stappenplan maar geen verbinding. Gebeld...werd er gezegd...ja dat klopt ...u heeft nog geen verbinding maar dit wordt vandaag nog geregeld. Einde van de middag...nog geen verbinding. Weer gebeld...er moet een monteur komen want ze weten het niet...die kan pas op zijn vroegst woensdag. Als troost krijg je 100 gb op je mobiele abonnement. Nou daar ben ik echt niet mee geholpen. Al met al KPN...jullie maken een hele goede start. Als het woensdag niet kosteloos is opgelost krijgen jullie het hele zooitje terug en ga ik terug naar mijn oude privider

Ik vind je reactie nogal pittig @Miriam1975 maar dat zal door blue monday komen. Het is namelijk nog helemaal niet duidelijk of het probleem bij kpn ligt of bij de netwerkbeheerder en dat is een ander bedrijf.  Kpn heeft er geen baat bij om een probleem langer te laten duren dan nodig.


@Joep1965 Je kan hem best pittig vinden maar als je 2 x belt en 2 x een ander verhaal krijgt doet niet te goede aan je vertrouwen...Ook het feit dat er wordt vergeten een installatie pakket te sturen werkt er natuurlijk niet aan mee...dus eerst zien dan geloven. Ik snap dat je geen negatieve reacties wil zien over KPN maar de situatie is zoals hij is en heeft niets te maken met maandag...


Hoi @Miriam1975, welkom op ons forum! 
Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen.
Wat balen dat er zoveel onduidelijkheid is en je zo lang zit te wachten.
Ik heb er niet echt een concrete oplossing voor maar ik hoop dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt!