Skip to main content


 

Ik wil een klacht indienen over een medewerker. Hij heeft me 10 minuten in de wacht gezet en mij om 17:59 doorverbonden naar een dienst die om 18:00 sluit, waardoor ik geen hulp meer kon krijgen. Het lijkt alsof hij mij opzettelijk niet wilde helpen, want hij heeft mij verder ook helemaal niet goed geholpen.

Ik belde om 17:37 en verwacht dat jullie hier iets aan doen. Ik kan mij niet voorstellen dat de medewerker niet wist dat de andere dienst om 18:00 zou sluiten.

Ik vind dit echt onacceptabel.

 

@Mvrel.  Wat is er aan de hand dat je de klantenservice hebt gebeld.


@Mvrel.  Wat is er aan de hand dat je de klantenservice hebt gebeld.

Waarom wil jij dat weten?
Is niet relevant voor de vraag.


@HansGlas Misschien wil @jimny wel helpen om het probleem op te lossen …..


Hoi @Mvrel. 

Wat een vervelende ervaring heb je gehad met de telefonische klantenservice.
Het lijkt mij sterk dat de medewerker niet op de hoogte was, dat de afdeling waarmee hij jouw wilde doorverbinden om 18:00 uur zou sluiten, aangezien hij dat volgens mij gewoon kan terug vinden in zijn systeem.

Het lijkt erop (is uiteraard een aanname mijnerzijds) dat deze medewerker er weinig zin in had, en heel graag om 18:00 uur naar huis wilde.
Dit is uiteraard niet de bedoeling, aangezien je als medewerker het gesprek op een correcte wijze moet afsluiten, samen met de klant.

Heb zelf ook jaren op de klantenservice mogen werken, en maakte altijd mijn laatste telefoongesprek keurig en correct af, al moest ik daarvoor soms 15 a 30 minuten voor overwerken.
Ik schreef deze extra werktijd gewoon bij, en het werd keurig uitbetaald.

Vul daarom je forum profiel volledig in, zodat een KPN moderator in jouw klantgegevens kan kijken, en tevens kan inzien wie jouw te woord heeft gestaan, en daar intern een melding van kan maken.
 


Heb zelf ook jaren op de klantenservice mogen werken, en maakte altijd mijn laatste telefoongesprek keurig en correct af, al moest ik daarvoor soms 15 a 30 minuten voor overwerken

Dit zijn altijd de type medewerkers die je hoopt te spreken als je belt voor hulp 😁💪🏻

@Mvrel. Verder heeft Michel al veel gezegd wat ik ook zou zeggen. Het kan ook zijn dat de medewerker nieuw was en eerst navraag deed bij een collega. Als het dan even druk is in de lijn kan dat wat langer duren en was de timing even super slecht. (Maakt het niet minder vervelend, uiteraard)

Als je de moderator niet wilt afwachten, zou je ook via hier een klacht kunnen indienen.


@Michel.uit.Arnhem @ikheetjeff 

 

heel erg bedankt voor beide

@Michel.uit.Arnhem , Jeff heeft gelijk: er zouden meer mensen zoals jij moeten zijn! Bedankt voor je reactie.

@ikheetjeff 

bedankt voor het klachtenformulier, ik heb het gelijk ingediend!


Reageer