Skip to main content

Beste KPN,

Ik schrijf deze e-mail om mijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken rondom de geplande monteursafspraken. Vorige week donderdag (3 oktober) had ik een afspraak tussen 8:00 en 12:00 uur voor een monteur die langs zou komen. Om deze afspraak na te kunnen komen, heb ik zelfs een halve dag vrij genomen van mijn werk. Om 8:11 ontving ik een bericht dat de monteur onderweg was, maar direct daarop kreeg ik een e-mail met de mededeling dat de afspraak was geannuleerd, zogenaamd na een gesprek met iemand genaamd “Emiel” – wat absoluut niet klopt, want er is helemaal geen gesprek geweest in ieder geval niet met mij. 

Ik heb toen direct contact opgenomen met jullie klantenservice, die geen verklaring had voor deze verwarring, excuses aanbood en een nieuwe afspraak inplande voor gisteren (8 oktober) tussen 17:00 en 19:00 uur. Helaas, en tot mijn grote frustratie, is er wederom niemand verschenen.

Dit is voor mij totaal onacceptabel. Ik heb drie kinderen die dagelijks internet nodig hebben voor hun schoolwerk en entertainment. Daarnaast ben ik zelf ook afhankelijk van het internet voor mijn werk. Bovendien is mijn hele huis uitgerust met slimme apparatuur, van mijn deurbel tot mijn beveiligingscamera’s, die nu allemaal niet functioneren door het ontbreken van een internetverbinding. We zitten inmiddels al een week zonder internet en dat begint echt een probleem te worden.

Ik heb wederom contact opgenomen met jullie klantenservice en ook daar werd mij enkel een nieuwe afspraak aangeboden voor aanstaande vrijdag. Gezien het voorgaande, heb ik hier weinig vertrouwen in en ik vind het schandalig dat een bedrijf van KPN’s statuur zo onprofessioneel handelt. 

Ik verwacht dat KPN deze situatie op een passende manier goedmaakt, want dit is echt niet de service die ik verwacht.

Ik hoor graag hoe jullie dit willen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Dag @AyH wat ik lees verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. We weten wel dat het geen opzet is om klanten teleur te stellen maar niet op komen dagen is gewoon niet goed. Helaas is het wel zo dat de krapte op de arbeidsmarkt een groot probleem is en er vaak op korte termijn geen monteur is. Ik hoop voor je dat het vrijdag allemaal gefixt wordt.

Dag @AyH wat ik lees verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Op het forum helpen klanten elkaar en kunnen we inhoudelijk niets voor je doen. We weten wel dat het geen opzet is om klanten teleur te stellen maar niet op komen dagen is gewoon niet goed. Helaas is het wel zo dat de krapte op de arbeidsmarkt een groot probleem is en er vaak op korte termijn geen monteur is. Ik hoop voor je dat het vrijdag allemaal gefixt wordt.

Bedankt voor je reactie Joep,

Ik kon helaas geen e-mailadres vinden en zag dat andere mensen hun klachten op forums plaatsten. Daarom heb ik ook mijn klacht daar gedeeld.

Hoi @AyH, welkom hier.  Je mag je klacht hier zeker neerzetten. Wel is het zo dat wij daar, hier, op individuele basis weinig mee kunnen doen. Als we overkoepelend bepaalde dingen mis zien gaan dan geven we dat natuurlijk intern door. Maar met hoe een forum werkt, kunnen we voor jou specifiek niet echt wat doen. Daarvoor kun je het beste terecht bij een collega van een van onze een-op-een ingangen (telefonisch via 0800-0402 (gratis) of een van onze social media kanalen (Facebook / X) ).

Dat gezegd hebbende, er hoort natuurlijk contact met jou opgenomen te worden als een monteur onverhoopt niet kan komen. Of als er een andere reden is waarom een afspraak niet nagekomen kan worden. Ik vind het jammer om te lezen dat dit twee keer is misgegaan bij jou. Is de afspraak die voor vrijdag gemaakt is wel nagekomen en in goede orde afgerond?

Hoi @AyH, welkom hier.  Je mag je klacht hier zeker neerzetten. Wel is het zo dat wij daar, hier, op individuele basis weinig mee kunnen doen. Als we overkoepelend bepaalde dingen mis zien gaan dan geven we dat natuurlijk intern door. Maar met hoe een forum werkt, kunnen we voor jou specifiek niet echt wat doen. Daarvoor kun je het beste terecht bij een collega van een van onze een-op-een ingangen (telefonisch via 0800-0402 (gratis) of een van onze social media kanalen (Facebook / X) ).

Dat gezegd hebbende, er hoort natuurlijk contact met jou opgenomen te worden als een monteur onverhoopt niet kan komen. Of als er een andere reden is waarom een afspraak niet nagekomen kan worden. Ik vind het jammer om te lezen dat dit twee keer is misgegaan bij jou. Is de afspraak die voor vrijdag gemaakt is wel nagekomen en in goede orde afgerond?

Goedemorgen Erik,

Ik hield mijn hart vast, maar gelukkig is er een monteur langsgekomen. We zijn weer online. Ik zal alsnog even bellen om mijn klacht nogmaals door te geven.

Bedankt voor je reactie.

Vriendelijke groeten,

Ah, mooi. Goed om te horen dat de derde monteursafspraak wel goed is gegaan en jullie weer online zijn!

Reageer