Beste KPN,
Ik schrijf deze e-mail om mijn ongenoegen te uiten over de gang van zaken rondom de geplande monteursafspraken. Vorige week donderdag (3 oktober) had ik een afspraak tussen 8:00 en 12:00 uur voor een monteur die langs zou komen. Om deze afspraak na te kunnen komen, heb ik zelfs een halve dag vrij genomen van mijn werk. Om 8:11 ontving ik een bericht dat de monteur onderweg was, maar direct daarop kreeg ik een e-mail met de mededeling dat de afspraak was geannuleerd, zogenaamd na een gesprek met iemand genaamd “Emiel” – wat absoluut niet klopt, want er is helemaal geen gesprek geweest in ieder geval niet met mij.
Ik heb toen direct contact opgenomen met jullie klantenservice, die geen verklaring had voor deze verwarring, excuses aanbood en een nieuwe afspraak inplande voor gisteren (8 oktober) tussen 17:00 en 19:00 uur. Helaas, en tot mijn grote frustratie, is er wederom niemand verschenen.
Dit is voor mij totaal onacceptabel. Ik heb drie kinderen die dagelijks internet nodig hebben voor hun schoolwerk en entertainment. Daarnaast ben ik zelf ook afhankelijk van het internet voor mijn werk. Bovendien is mijn hele huis uitgerust met slimme apparatuur, van mijn deurbel tot mijn beveiligingscamera’s, die nu allemaal niet functioneren door het ontbreken van een internetverbinding. We zitten inmiddels al een week zonder internet en dat begint echt een probleem te worden.
Ik heb wederom contact opgenomen met jullie klantenservice en ook daar werd mij enkel een nieuwe afspraak aangeboden voor aanstaande vrijdag. Gezien het voorgaande, heb ik hier weinig vertrouwen in en ik vind het schandalig dat een bedrijf van KPN’s statuur zo onprofessioneel handelt.
Ik verwacht dat KPN deze situatie op een passende manier goedmaakt, want dit is echt niet de service die ik verwacht.
Ik hoor graag hoe jullie dit willen oplossen.
Met vriendelijke groet,