Geachte heer, mevrouw,
Hierbij dien ik een serieuze klacht in.
Vrijdag jl. ben ik overgegaan van Ziggo naar KPN. Er zijn twee monteurs langs geweest die ongeveer 5 uur werkzaamheden hebben verricht. Ik moet voor hun werkzaamheden aan KPN betalen € 323,00. Vanaf zondagochtend hebben wij geen Wifi meer met als gevolg dat onze verlichting (hue) en beveiliging camera’s niet meer werkten. Ik heb drie keer contact gehad met uw service en ik ben ongeveer 2 uur bezig geweest tevergeefs voor herstel. Mijn derde telefonische contact vroeg ik of een monteur langs kon komen. Dat was volgens uw medewerker xxx niet eerder mogelijk dan 19 juli 2019 vanwege een ‘wijziging’.
Ik verzoek en voor zover vereist sommeer u thans om binnen 2 werkdagen de WiFi te herstellen. Zo niet, dan stel ik u aansprakelijk en ben ik voornemens om het contract te ontbinden. Ik zal alsdan alle betalingen opschorten of storneren. Indien u de stelling in neemt dat ik op basis van uw algemene voorwaarden verplicht ben te betalen, mag u een procedure tegen mij aanspannen. Ik zal dan als advocaat die procedure voeren en die gehele kwestie openbaren in de social media en de normale media.
Herstel de problemen waarvoor ik betaal. Zo niet, dan heeft u echt een mega groot probleem.
Met vriendelijke groet,
Mr M.M. Kroone
admin: nieuw topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic en naam medewerker verwijderd.
Beantwoord
Klacht over niet werkende wifi
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi @Milo Kroone . Welkom op het forum!
Wat een nare binnenkomer is dit! Je mag toch verwachten dat je na zo'n bezoek plus investering zorgeloos van je diensten kunt genieten. Ik begrijp dat de monteur(s) het oorspronkelijk naar wens hebben opgeleverd en dat het allemaal goed gewerkt heeft maar dat het plotseling allemaal uitviel? Ik kijk graag met je naar de mogelijkheden en hoop dat we dit zo snel mogelijk weer aan de praat kunnen krijgen.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Bekijk origineelWat een nare binnenkomer is dit! Je mag toch verwachten dat je na zo'n bezoek plus investering zorgeloos van je diensten kunt genieten. Ik begrijp dat de monteur(s) het oorspronkelijk naar wens hebben opgeleverd en dat het allemaal goed gewerkt heeft maar dat het plotseling allemaal uitviel? Ik kijk graag met je naar de mogelijkheden en hoop dat we dit zo snel mogelijk weer aan de praat kunnen krijgen.
Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.