Skip to main content

Ik heb enige tijd geleden een bestelling gedaan voor televisie en internet. Bij de bestelling werd mij aangegeven dat indien ik niet voor een monteur zou kiezen het dan sneller geregeld zou zijn. Uiterlijk afgelopen zaterdag zou ik mijn pakket binnen hebben en uiterlijk morgen zou ik signaal moeten hebben. Ik krijg zojuist te horen dat er een monteur is ingepland voor 29 april, omdat er werkzaamheden noodzakelijk zijn. Ik heb mijn internet nodig voor mijn werk en ik wens niet te wachten tot 29 april. Indien mij dit vanaf het begin af aan werd verteld, had ik inmiddels internet gehad. Ik ga niet akkoord met 29 april, ik eis mijn aansluiting in de komende dagen gereed te hebben. Daarnaast heb ik op vrijdag 17 april een klacht ingediend waarover ik teruggebeld zou worden. Ook dit is niet gebeurd. Ik verzoek u om mij terug te bellen inzake mijn klacht en om mijn aansluiting in de komende dagen gereed te hebben. Dit bericht zal ik online ook delen op verschillende media platformen waar kpn op actief is.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Cantolliano. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je hier erg van baalt en dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van onze diensten. Het kan even duren voordat jouw klacht wordt opgepakt door onze klachtenafdeling. Wij zullen voor jouw uitzoeken of deze klacht inmiddels al wel in behandeling is genomen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en contact telefoonnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat jouw gegevens hebt aangevuld?


@Vikash Ik kan alleen mijn naam, telefoonnummer en email invoeren, wat al reeds het geval is?


Ik zie dat ik vergeten ben om het linkje naar jouw KPN Forum profiel te plaatsen in het vorige bericht. Zou je alsnog jouw gegevens willen achterlaten en hier een seintje willen geven?


@Vikash Gedaan.
2 zaken:
1. Mijn internet en tv zsm (en niet de 29e pas) aansluiten! ik loop door jullie nalatig handelen nu schade op!
2. Mijn klacht met betrekking tot draadloos tv kijken (verbindingsset) oppakken en de verbindingsset zsm kosteloos opsturen!


Die verbindingsset kost gewoon 80 euro. Die geeft KPN niet in bruikleen. Nog nooit heeft iemand die gratis gekregen 


Hallo @Cantolliano Ik heb ondertussen ook meegekeken. Ik zie dat er vanmiddag een collega heeft gekeken óf je eerder aangesloten kan worden. Ik gun het je van harte, maar hou er rekening mee dat het niet eerder dan de 29ste kán. Ik zag dat er inderdaad werkzaamheden gedaan moeten worden; er zal dan wellicht een monteur moeten worden ingepland en zoiets kost helaas meer tijd, helemaal in deze tijden. 

Over die Draadloze Verbindingsset. Ik weet uiteraard niet precies wat er aan vooraf is gegaan, maar deze sets verstrekken we niet gratis. Ik lees dat je veronderstelde dat je deze gratis bij je nieuwe abonnement geleverd zou krijgen. Dat is niet zo: ze zijn los aan te schaffen via webshop.


Hallo @Cantolliano Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels duidelijk is geworden? Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan weten. 


Reageer