Skip to main content
Beantwoord

Klacht over nieuw abonnement en aansluitdatum

  • April 20, 2020
  • 7 reacties
  • 294 keer bekeken

Ik heb enige tijd geleden een bestelling gedaan voor televisie en internet. Bij de bestelling werd mij aangegeven dat indien ik niet voor een monteur zou kiezen het dan sneller geregeld zou zijn. Uiterlijk afgelopen zaterdag zou ik mijn pakket binnen hebben en uiterlijk morgen zou ik signaal moeten hebben. Ik krijg zojuist te horen dat er een monteur is ingepland voor 29 april, omdat er werkzaamheden noodzakelijk zijn. Ik heb mijn internet nodig voor mijn werk en ik wens niet te wachten tot 29 april. Indien mij dit vanaf het begin af aan werd verteld, had ik inmiddels internet gehad. Ik ga niet akkoord met 29 april, ik eis mijn aansluiting in de komende dagen gereed te hebben. Daarnaast heb ik op vrijdag 17 april een klacht ingediend waarover ik teruggebeld zou worden. Ook dit is niet gebeurd. Ik verzoek u om mij terug te bellen inzake mijn klacht en om mijn aansluiting in de komende dagen gereed te hebben. Dit bericht zal ik online ook delen op verschillende media platformen waar kpn op actief is.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Cantolliano Ik heb ondertussen ook meegekeken. Ik zie dat er vanmiddag een collega heeft gekeken óf je eerder aangesloten kan worden. Ik gun het je van harte, maar hou er rekening mee dat het niet eerder dan de 29ste kán. Ik zag dat er inderdaad werkzaamheden gedaan moeten worden; er zal dan wellicht een monteur moeten worden ingepland en zoiets kost helaas meer tijd, helemaal in deze tijden. 

Over die Draadloze Verbindingsset. Ik weet uiteraard niet precies wat er aan vooraf is gegaan, maar deze sets verstrekken we niet gratis. Ik lees dat je veronderstelde dat je deze gratis bij je nieuwe abonnement geleverd zou krijgen. Dat is niet zo: ze zijn los aan te schaffen via webshop.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Cantolliano. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat je hier erg van baalt en dat je zo snel mogelijk gebruik wilt maken van onze diensten. Het kan even duren voordat jouw klacht wordt opgepakt door onze klachtenafdeling. Wij zullen voor jouw uitzoeken of deze klacht inmiddels al wel in behandeling is genomen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en contact telefoonnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat jouw gegevens hebt aangevuld?


  • Auteur
  • April 20, 2020

@Vikash Ik kan alleen mijn naam, telefoonnummer en email invoeren, wat al reeds het geval is?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik zie dat ik vergeten ben om het linkje naar jouw KPN Forum profiel te plaatsen in het vorige bericht. Zou je alsnog jouw gegevens willen achterlaten en hier een seintje willen geven?


  • Auteur
  • April 20, 2020

@Vikash Gedaan.
2 zaken:
1. Mijn internet en tv zsm (en niet de 29e pas) aansluiten! ik loop door jullie nalatig handelen nu schade op!
2. Mijn klacht met betrekking tot draadloos tv kijken (verbindingsset) oppakken en de verbindingsset zsm kosteloos opsturen!


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 20, 2020

Die verbindingsset kost gewoon 80 euro. Die geeft KPN niet in bruikleen. Nog nooit heeft iemand die gratis gekregen 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 20, 2020

Hallo @Cantolliano Ik heb ondertussen ook meegekeken. Ik zie dat er vanmiddag een collega heeft gekeken óf je eerder aangesloten kan worden. Ik gun het je van harte, maar hou er rekening mee dat het niet eerder dan de 29ste kán. Ik zag dat er inderdaad werkzaamheden gedaan moeten worden; er zal dan wellicht een monteur moeten worden ingepland en zoiets kost helaas meer tijd, helemaal in deze tijden. 

Over die Draadloze Verbindingsset. Ik weet uiteraard niet precies wat er aan vooraf is gegaan, maar deze sets verstrekken we niet gratis. Ik lees dat je veronderstelde dat je deze gratis bij je nieuwe abonnement geleverd zou krijgen. Dat is niet zo: ze zijn los aan te schaffen via webshop.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 23, 2020

Hallo @Cantolliano Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels duidelijk is geworden? Als je nog hulp nodig hebt, laat het dan weten.Â