Skip to main content

Klacht over onterechte kosten en onprofessionele behandeling door klantenservice

• April 16, 2026
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken

We hebben nu al 3 weken geen internet. 

Telefonisch met KPN contact gehad om het probleem op te lossen, bleek telefonisch niet te kunnen en dat er een monteur langs moest komen. Dat was de conclusie van KPN.

Toen afspraak met monteur geregeld, hiervoor thuisgebleven. Monteur belde en zei nee ik kan dat niet fixen er moet een aannemer komen. 

Weer een nieuwe afspraak moeten maken terwijl ik hiervoor thuis was gebleven van werk.

Vervolgens nieuwe monteur: kastje moest beter bevestigd worden. dit had telefonisch ook gekund, hierdoor moeten we u 99 euro voorrijkosten verhalen. Dit moesten we betalen.

Ik bel de klantenservice: we gaan dit niet terugbetalen. Dit staat in de berichten die je gehad hebt.  ik kan de kosten niet veranderen. 

Op de vraag waar ze dan precies staan geen antwoord en de ongelooflijk brutale medewerker zegt dat ik maar een andere medewerker moet bellen.

ik regel via de chatbot opnieuw een belafspraak: ze “bellen” door 1x de telefoon af te laten gaan en dan op te hangen. dit 2x achter elkaar. Dan nog eens en dan hoor ik niemand aan de lijn. Dit allemaal met weer opnieuw belverzoeken indienen. 

Dan een klantenservicemedewerker  die dan de klacht kan doorzetten naar de klachtenafdeling en dan word ik binnen 48 uur teruggebeld. Ik vraag wat zijn functie hierin is en wat hij kan doen: aanhoren en klachten doorzetten. Ik vraag of de vorige brutale lul die me eerder te woord gestaan heeft of hij van de klachtenafdeling was: nee, die had dezelfde functie als hij. 

Dus…. je wordt als klant eerst compleet weggewuifd en verteld dat er niks gedaan kan worden en dat je maar moet betalen. Terwijl degene die dit zegt hier helemaal niet dit besluit mag maken.

Ik heb hier echt geen woorden voor.

En nu? weer 48 uur wachten. Wan een “excellente” bedrijfsvoering en klantvriendelijkheid.