Skip to main content

Op 4 oktober tegen 18.15 een medewerker van de KPN aan de deur (zichtbaar shirt en pasje) die onder het mom van de kwaliteitscontrole aanleg glasvezel kwam checken of het allemaal netjes, accuraat en aanvaardbaar was aangelegd. Hij keek zelfs in de meterkast…. Over positief op geantwoord, want het betroffen keurige hardwerkende mannen.

Toen ineens over op hoe het beviel. Ik ben Ziggo klant dus dat weet ik niet en toen ging het in een split sec. over op de verkoop. Heb hem wel 3 x gezegd geen belangstelling te hebben maar  hij ging maar door, tabletje in de aanslag idem vergelijkingscijfers.

Voor mij werkt dit niet: dus nooit geen KPN.

En als je komt voor een kwaliteitscontrole, prima, maar hou het daarbij!

 

groet uit Groningen

 

@ArwenP Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je dit bezoek als opdringerig hebt ervaren. 

De deur aan deur verkoper zal uiteraard proberen tot een verkoop te komen, maar moet na herhaaldelijk afwijzen ook gewoon vertrekken. 

Ik zal deze situatie intern doorgeven, zodat dit teruggekoppeld kan worden en in de toekomst voorkomen kan worden. 

 


Ze plakken als kauwgum aan de deur en laten nog niet eens uitpraten. En vragen ook nog naar de Banknummer. Heel triest ! Wat is uit Nederland geworden. 


Ik kreeg vorige week een colporteur van Ziggo aan de deur omdat ik daar ooit klant geweest ben en bij de naaste buren belde hij niet aan omdat zij klant van Ziggo zijn. Verderop in de straat liep een colporteur van KPN langs de deur en klopte bij klanten aan die géén klant van KPN zijn, onze deur werd gepasseerd omdat wij klant van KPN zijn.😀