Skip to main content

Afgelopen maandag had ik afspraak met kpn glasvezel om de kabel in mijn tuin (die 2 buitenlandse mannen van kpn bij mijn voordeur hadden gelegd en mijn tegels nu scheef liggen en mijn planten onder de tegels).. Om de kabel naar binnen te leggen en het kastje in mijn meterkast te installeren.. Nou mooi zou je denken.. Ik kreeg SMS van volker..we komen tussen 9-11. Ik wachten en om half 12 eens bellen..nee hoor das foute SMS., we komen tussen 10 en 14.. Nou ook goed toch. Heb toch al dag vrij genomen… Om 13.50 word ik gebeld..de monteur was er niet deze dag was ziek door familie problemen 🤔.. Dag erna kom ik thuis van werk om 1300.. Zijn ze druk in de straat.. Ik bellen.. Nee is te druk vandaag.. Oké dan maar vrijdag vandaag een afspraak weer vrij nemen..ze komen tussen 1400 en 1700.. Ik om 1630 weer bellen..nou zegt de heer en telefoon.. Ze komen echt is beloofd.. Om 17.20 belt de monteur aan..tja sorry is nu te laat 🙃 weer komen niet meer..  

Dag ​@Marc van biene wat een waardeloze situatie die je schetst en ik snap dat je daar verontwaardigd over bent. En toch heb ik wel respect voor die mannen. Ik weet wat het is om buiten te werken met die kou en buien. Je doet nog niet de helft van wat je normaal doet. Die koude wind, die ijskoude regendruppels op je handen en gezicht etc. Voor de planning is dat ook heel moeilijk plannen. Is er wellicht iets te regelen met een goede buur zodat je niet weer vrij hoeft te nemen? Dat zou het voor jou een stuk makkelijker maken. Overigens helpen klanten elkaar op dit forum dus inhoudelijk kunnen we niets voor je doen. Ik hoop dat je voldoende week wel aan de beurt bent. Aan het weer zal het dan niet liggen want het wordt ruim boven de 10 graden 😉

Enige wat je kan doen is klacht indienen bij Volker Wessels.

Hun zijn verantwoordelijk dat ze weer onder aannemertjes inhuren die het helaas vaak niet goed nakomen.

Dit verhaal klinkt gewoon erg bekend wat ik van veel mensen om me heen hoor.

Hoop dat je eruit komt met ze.

Goedenavond ​@Marc van biene en bedankt voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk een heel stuk minder :(

Enige wat je kan doen is klacht indienen bij Volker Wessels.

Hun zijn verantwoordelijk dat ze weer onder aannemertjes inhuren die het helaas vaak niet goed nakomen.

Dit verhaal klinkt gewoon erg bekend wat ik van veel mensen om me heen hoor.

Hoop dat je eruit komt met ze.

Dat is ook het advies wat ik je in dit geval zou willen geven! Neemt natuurlijk niet weg dat dit gewoon ontzettend vervelend is en ik had het ook graag anders zien verlopen. 

Goede middag, ik heb moeite met dit advies.

Je hebt een overeenkomst met KPN , dat KPN gebruik maakt van ingehuurd personeel/onderaannemers is een keuze van KPN.

KPN is verantwoordelijk voor het nakomen van de overeenkomst.

Als er zaken niet kloppen, niet goed geleverd / aangesloten zijn is KPN het aanspreekpunt en verantwoordelijk. 

Reageer