Skip to main content
Beantwoord

Klacht over wifi in verband met zonnepanelen

  • November 28, 2019
  • 31 reacties
  • 702 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

31 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • December 12, 2019

Geen enkel probleem om tot zaterdag te wachten 

 

gr 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@Rutger_ Ik zie nog geen bon van de monteur terugkomen. Zodra ik deze kan zien zal ik contact opnemen. Mocht ik deze maandag nog niet kunnen zien dan zal ik sowieso contact opnemen. 


  • Auteur
  • Topper
  • December 14, 2019

Ik stel het zeer op prijs dat u een reactie stuurt , we wachten even af .

Voor uw informatie gisteren viel de WiFi op de 3e etage weer 3 keer uit .  Moeilijk proberen ( soms werkt het , soms werkt het niet ) 


wjb
Wijsgeer
  • December 14, 2019

Heb je al eens op de 3e verdieping met de WiFi Analyzer app gemeten hoe sterk 2.4GHz wifi daar is?

Zo nee, installeer de WiFi Analyzer app dan eens en meet de veldsterkte op de 3e verdieping.

Hoeveel dBm meet je?


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • December 17, 2019

Hierbij sluit ik de discussie over het WiFi signaal , ik ben zeer tevreden over de communicatie en de juiste adviezen die ik van Rutger ( KPN) mocht ontvangen 

Beleefd , klantvriendelijk maar vooral klantgericht. Een zeer prettige ervaring , ik blijf hierdoor klant van KPN 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@JohM Goed om te horen dat deze tevredenheid er is! Dat is mijn doel geweest! Ik heb een privé bericht verstuurd met verdere informatie. Mochten er toch nog problemen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag. Mochten we elkaar niet meer spreken dan alvast hele fijne feestdagen gewenst. 🎄🎁