Skip to main content

Helaas heb ik een zeer teleurstellende ervaring gehad met KPN. Na mijn verhuizing werd de wifi geïnstalleerd, maar helaas was dit van korte duur. Op de tweede verdieping functioneerde de wifi niet meer, waardoor mijn thuiswerkdagen vrijwel onmogelijk werden.

Na telefonisch contact te hebben opgenomen, werd een afspraak ingepland voor een vrijdagochtend om 08.30 uur. Ik heb hiervoor een halve dag vrijgenomen van mijn werk. Echter, op deze vrijdagochtend ontving ik geen bericht/telefoontje en toen ik zelf contact opnam, bleek tot mijn verbazing dat er helemaal geen afspraak was ingepland. Dit ondanks mijn eerdere bevestiging.

KPN beloofde binnen één werkdag contact op te nemen, maar toen dit eindelijk gebeurde, boden ze geen oplossing behalve de aanschaf van een nieuw 'super wifi-punt', terwijl het internet voorheen boven wel goed functioneerde. Ik vind het onacceptabel dat ik voor een maandelijkse vergoeding mag verwachten dat het internet goed werkt, en bovendien voel ik me belazerd omdat ik een halve dag vrij heb genomen voor niets.

Deze ervaring heeft mij het gevoel gegeven dat KPN niet alleen falende service biedt door geen passende oplossing te bieden voor een probleem dat binnen hun verantwoordelijkheid valt. Het gebrek aan adequate klantenservice en compensatie voor mijn verloren tijd is ronduit onaanvaardbaar. Het is jammer dat een bedrijf van deze omvang zo'n ondermaatse service levert en klanten in de kou laat staan.

Ik ben zeer teleurgesteld en zou anderen adviseren om goed na te denken voordat ze met KPN in zee gaan, gezien de onbetrouwbare service en het gebrek aan klantgerichtheid dat ik heb ervaren.

 

 

 

Het klinkt allemaal niet best maar gaat het nou over wifi of over de verbinding zelf?