Skip to main content

Ons abbonement is verlopen bij kpn en wilde verlengen als we korting zouden krijgen. Tot op heden heb ik alles zelf geregeld. Omdat ik de geboorte datum van mijn man genoteerd heb en de rest van de gevens alles gezamelijk is zelfde naam achternaam rekeningnummer mijn email wilt jullie medewerker mij niet helpen. Hij kwam al heel bot en onvriendelijk over. Hij deed niet eens de moeite om ons als klant te willen behouden. Wat is dit voor serviceverlening. Het is al lastig genoeg dat ik niet eens een telefoon nummer van kpn kan vinden loop elke keer tegenaan met de wifi en dan krikg je zulke mensen aan de telefoon. Bij deze ga ik mijn abonnement ook opzeggen. Dit is geen serviceverlening. 

Dat is niet leuk om te horen. Zo hoort het natuurlijk niet. Ik begrijp dat u uw abonnement voor internet en tv wilde verlengen. Dat is namelijk niet mogelijk. Na een jaar loopt het gewoon door en kunt u per maand opzeggen. Aktiekortingen zijn alleen voor nieuwe klanten. Logisch want anders kost het teveel. Jammer dat u zo'n nare ervaring had.


Sorry dit reactie slaat nergens op ik zit al jaren bij kpn elke jaar korting wel gekregen. En hoezo bekabeld tv kijken en  internetten. Ik weet genoeg. Dit wordt geen goede reclamering over Kpn.

 


U weet helemaal niets! Als u goed kijkt dan ziet u dat die kreet onderaan in een andere kleur is. Dat betekent dat het mijn persoonlijke voetnoot is. En inderdaad kreeg je vroeger bijna altijd korting maar dat is verleden tijd.


Hoi Allemaal.

Ik krijg nooit nergens korting.
Ik hoef helemaal niet te betalen. Nergens niet.
Zou wat worden zeg, als je overal voor moet betalen.

Zij hebben het toch ook allemaal voor niets, komt toch gewoon allemaal door de lucht al die signalen.
En de olie komt toch net als het gas uit de grond, ook voor niets dus, wegrijden zonder betalen is voor mij als mens normaal.

Het zou wel heel goedkoop zijn om je met een korting het bos in te laten sturen.
Niet voor niets, dan rij ik gewoon door naar het volgende pompstation.
En met providers doe ik het zelfde, graag leveren , en anders maar niet.

O ja, wat bekabeld betreft, ik heb zelfs heel mijn Sonos installatie op die manier aangesloten. 


@Joep1965

Misschien je voetnoot weg halen

zorgt alleen maar voor verwarring 😝

@S. Cinar Verlengen van je kpn thuis kan niet meer met korting

Dit kan wel via de afdeling opzeggen

Dan lukt het vaak wel

En anders naar een andere provider en ieder jaar switchen

Voordeel altijd up to date apparatuur

Ik zelf zit ook jaren bij kpn toen het nog ptt was en heb nooit aan acties mee gedaan

Maakt mij ook niet uit

Mijn glasvezel 500/500 werkt perfect

 

 


@peter-keetfm ik heb je advies maar opgevolgd.


@Joep1965

Het was meer een grap hoor

Het is 1 april

 


@peter-keetfm :joy::joy::joy:


Hallo S Cinar, welkom op het forum! Vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad aan de telefoon. Dingen als een wijziging van het abonnement mogen alleen gedaan worden met de contractant, of nadat de contractant daar expliciet toestemming voor gegeven heeft. Omdat het contract dus blijkbaar op naam van je man staat, is hij ook degene die hiervoor het contact had moeten opnemen. Of aan de telefoon had moeten komen om aan te geven dat het akkoord is dat jij dit doet. Overige dingen van meer algemene aard, kunnen we wel doen met een naaste familielid die alle gegevens weet. 

 

Wat betreft korting, daar hebben de overige gebruikers al het een en ander over gezegd. Je krijgt in principe 1x korting op een vast abonnement en dat is op het moment dat je hem voor het eerste afsluit. Het is in bepaalde gevallen  mogelijk om op een later moment opnieuw een korting te krijgen (in ruil voor een nieuw jaarcontract). Maar dit kan over het algemeen alleen als je abonnement heel oud is.