Ik moet mijn experiabox 10a meerdere keren per dag opnieuw opstarten vanwege een haperende, wegvallende wifi. Lijkt erop dat de dhcp-server geen ip-adressen uitdeelt. Heb op aanraden van de helpdesk ssid en wachtwoord al gewijzigd, upnp aangezet. Helaas niet met gewenste resultaat.
Bij de vorige experiabox nooit problemen gehad!
Model Name:VRV9517Firmware Version:v5.00.20 build190
Boot Code Version:1.0.38-161.188
Hardware Version:R01
Serial Number:J834533608
Beantwoord
klacht: wifi valt weg - experiabox v10a
Beste antwoord door Marina_
Hoi @igijsberts , welkom hier. Wanneer je problemen ervaart is het altijd goed om onze WiFi tuner te gebruiken. Heb je dit al eens gedaan. Zo niet, wil je dit (nog) eens willen doen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Zou je ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik ook nog bekijken wat ik voor je kan betekenen.
Bekijk origineelZou je ook je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan kan ik ook nog bekijken wat ik voor je kan betekenen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.