Skip to main content

De Super Wifi aanbieding a 199 had ik als 20 jaar trouwe klant graag gewild maar kost mij 149 euro, alleen voor nieuwe klanten. Behalve slechte en steeds wegvallende wifi op de 2e verdieping wilde ik ook over naar TV van KPN nu nog schotel. De 1e medew. die ik sprak liet me weten dat hier, ondanks dat ik had uitgelegd wat hier beneden aan draadloos al staat, van de modem meterkast naar TV woonkamer en naar boven vast moest worden bekabeld. Ik begreep dit al niet maar ja.. Na wat andere vragen een medew. techniek gesproken, uitstekend en duidelijk. Kost me 45 euro, nog zo'n wit draadloos “stopcontact” voor de TV boven dan heb ik beide draadloos. Met 2 afstandsbedieningen wordt het weer even wennen maar ik wil graag van de schotel af. Einde gesprek kreeg ik ook de link voor de speedtestmeting en op de 2e verdieping kwam ik dus op 8 Mbps terwijl ik beneden 53 heb. Bij volgen stappen moest er een gratis monteur gepland. Datum had ik al geselecteerd maar ik kwam niet verder dus gebeld. Na weer een half uur helpdesk met alles hier meermalen opnieuw resetten enz. en weer 8 Mbps kreeg ik geen gratis monteur de medewerker kon alleen een storingsmonteur plannen??? Einde gesprek was dat ik alles opnieuw moest tunen, wat ik allemaal al gedaan had! Ik heb een klacht ingediend die binnen 10 werkdagen wordt behandeld. Schaam jullie KPN! Daarom deel ik dit hier. Overal in huis super goeie Wifi KPN? Graag!   

Heeft u ook nog een zolder? Misschien moet u de wifi manager daar eens proberen. Misschien kom je nog lager uit dan 8 mb en krijg je 2 gratis Experia WiFi's. 


Eerlijk gezegd ben ik niet onder de indruk van uw klaagzang. Want uit die klaagzang blijkt duidelijk dat u alles gratis wil en er vooral zelf niets aan wil doen. Als u een buitenkraan wilt belt u een installatiebedrijf en moet u betalen voor de aanleg. En bij Kpn is dat ook zo. U wilt vanalles en dat moet volgens u gratis. U moet u schamen!! En kpn garandeert goed Wi-Fi maar er staat nergens dat het gratis is. 


Hey @Heidi50, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier jouw ervaring deelt, dat mag best. Samen met de community helpen we graag problemen op te lossen. 

Je geeft aan dat je graag twee zaken wilt regelen; tv voor thuis zodat de schotel kan worden opgezegd, en WiFi verbeteren. Laten we beginnen met WiFi.

We helpen je graag met het verbeteren van WiFi. In het topic: Oplossingen voor trage en wegvallende WiFi lees je daar meer over. We raden je aan om de KPN WiFi Manager te gebruiken. Deze  online tool hebben we ontwikkeld om je WiFi in huis te analyseren. Vervolgens kan de tool zelf aanpassingen doen op het modem en geeft advies op maat. Zo krijgt elke ruimte in huis sneller en stabieler internet. De WiFi Manager heb je al eens doorlopen. Je geeft aan dat er een monteur zou komen, maar het inplannen is niet gelukt? Jammer. Wanneer je nu opnieuw de tool raadpleegt, welke uitkomst geeft de WiFi Manager je dan?


He @Heidi50, helaas nog niks van je gehoord. We helpen je hier graag. Laat je nog iets van je horen? :) 


Goedemorgen! Uw collega heeft me al bijna een week geleden gebeld en er komt deze week een collega van u langs i.v.m Wifi boven, gezien de meting wat zij ook kon zien, gratis. Er is voor mij ook na 20 jaar klant nog steeds maar 1 aanbieder en dat zijn jullie natuurlijk. #dik tevreden    


Nou ja... u bent er nog niet...


Goed om te lezen dat we nog altijd nummer 1 voor je zijn, @Heidi50 :blush: Dank voor je lieve berichtje. Ik ga er vanuit dat de WiFi-monteur bij jou thuis het draadloos internet kan optimaliseren. Houd je ons op de hoogte?  


Reageer