Skip to main content
Beantwoord

klantbehoud

  • April 28, 2020
  • 38 reacties
  • 2405 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

38 reacties

  • Topper
  • January 3, 2021

De wifi versterker nam ik aan haha


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2021

Yep nu is het wifi lampje van de v9 uit als het goed is en doe je hetzelfde met versterker nr 2


  • Topper
  • January 3, 2021

Gedaan... Maar mn oude wifi naam kan ik niet meer vinden nu


  • Topper
  • January 3, 2021

Ho wacht. Hij is er maar kom er niet in.. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2021

Log in de op de Wi-Fi versterker http://192.168.2.150/ het paswoord staat achterop de de Wi-Fi versterker waarvan het blauwe ledje knippert.  Webpassword! Daar kan je je ssid en wachtwoord aanpassen en eventueel een gastaccount maken.


  • Topper
  • January 3, 2021

Het was ineens niet meer nodig. Zit op de zelfde naam. Ik denk dat dit werkt 🥳🥳🥳🥳🥳


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2021

Wat is je snelheid nu


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2021

Waar heb je die wifi versterkers staan?


  • Topper
  • January 3, 2021

Wifi beneden en tussenverdieping werkt bloed snel nu


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2021

Nou ben je tevreden zo?


  • Topper
  • January 3, 2021

Zekerrrr. Dank je wel. 

 

Denk alleen dat het voor de klanten service slim is dat ze volgende keer iemand door schakelen naar iemand als jij. Dank je wel in elk geval

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 3, 2021

Ik ben maar gewoon een klant hoor. Mooi dan ga ik mn hutspot weer opwarmen. Die is koud. Jouw schuld haha.Graag gedaan he en als je weer wat hebt niet bellen maar hier naar toe komen. Veel plezier ermee.


  • Topper
  • January 3, 2021

Wow okeyyyyyy...... Helemaal super bedankt in dat geval. En geniet van het eten 😁😁😁😁😁😁