Skip to main content

Wat doen jullie voor bestaande klanten?

Een overstap is natuurlijk zo geregeld, maar voordat ik dat doe ben ik wel even benieuwd.

Via de chat ook geprobeerd, maar daar sta ik inmiddels een half uur in de wacht als de eerst volgende...

De wifi versterker nam ik aan haha


Yep nu is het wifi lampje van de v9 uit als het goed is en doe je hetzelfde met versterker nr 2


Gedaan... Maar mn oude wifi naam kan ik niet meer vinden nu


Ho wacht. Hij is er maar kom er niet in.. 


Log in de op de Wi-Fi versterker http://192.168.2.150/ het paswoord staat achterop de de Wi-Fi versterker waarvan het blauwe ledje knippert.  Webpassword! Daar kan je je ssid en wachtwoord aanpassen en eventueel een gastaccount maken.


Het was ineens niet meer nodig. Zit op de zelfde naam. Ik denk dat dit werkt 🥳🥳🥳🥳🥳


Wat is je snelheid nu


Waar heb je die wifi versterkers staan?


Wifi beneden en tussenverdieping werkt bloed snel nu


Nou ben je tevreden zo?


Zekerrrr. Dank je wel. 

 

Denk alleen dat het voor de klanten service slim is dat ze volgende keer iemand door schakelen naar iemand als jij. Dank je wel in elk geval

 


Ik ben maar gewoon een klant hoor. Mooi dan ga ik mn hutspot weer opwarmen. Die is koud. Jouw schuld haha.Graag gedaan he en als je weer wat hebt niet bellen maar hier naar toe komen. Veel plezier ermee.


Wow okeyyyyyy...... Helemaal super bedankt in dat geval. En geniet van het eten 😁😁😁😁😁😁