Skip to main content

Ik betaal 2x zoveel als de gemiddelde persoon bij KPN. Nu heb ik half december gebeld met de klantenservice. Er was toen een storing en ik zou de week erop teruggebeld worden met een aanbod. Na 2 weken nog niks gehoord, dus opnieuw gebeld. Weer een storing, weer geen aanbod. Donderdag tussen 2 en 4 werd ik gegarandeerd teruggebeld met een aanbod volgens de klantenservice, 100% belofte. Weer niks gehoord. Vervolgens vrijdag zelf weer teruggebeld, opnieuw storing. Zou gegarandeerd opgelost worden en ik zou deze week teruggebeld worden met een geweldig aanbod. Wat een gelul zeg, ik wacht nog steeds op een belletje. Dit is echt belachelijk aan het worden. 

 

Wanneer word ik eens gebeld met een oplossing? Dit is zo onbeschoft na ruim 15 jaar klant zijn bij KPN. 

Gaan jullie met al jullie klanten zo om?

Hallo @MadShar ,

Niet langer wachten, maar gewoon het zelf regelen. Je kunt jouw abonnement goedkoper maken door te verlengen.

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan sinds kort ook via internet: https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Hier vind je de status van de bekende bevindingen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 


Bedankt voor je uitleg. Helaas is het geen optie om zelf actie ondernemen, want zowel de klantenservice als de verlengshop heeft problemen. 


Ook ik zou worden teruggebeld door de teamleider van klantenservice is dus niet gebeurd, dus weer terug gebeld en zou een notitie maken voor de technische dienst ook die hebben mij niet benaderd erg jammer voor zo'n groot bedrijf.
Kortom brief geschreven en kreeg 14-2-2024 plotseling klachtenreacties aan de telefoon over mijn klacht en zei hem dat ik terug zou willen naar de oude situatie en dat zou hij allemaal regelen en wat blijkt ik ga direct ook meer per maand betalen als voorheen zoals in de oude situatie kan toch niet, in de oude heb ik ook geen wachtwoordmanager dus behoef ik nu ook niet ook nieuwe contract datum zodat je er weer aan vast zit oude situatie was deze verstreken zou nu ook moeten zijn dan praat je over de oude situatie.
Het heeft ontzettend lang geduurd eer dat ik geholpen wordt door KPN je wordt van het kastje naar het bekende muurtje gestuurd zgn. met kluitje het riet in en ze geven hun bek maar een douw als ze er maar vanaf zijn en op deze manier behoud men geen klanten.


Tja het oude abonnement is nu eenmaal duurder @Meerwillenweten2017 
Maar zoals @Noordzee  ook al zegt je kunt het prima online bestellen en daar heb je een beter overzicht dan dat vreselijke onduidelijke schema. (wie dat uitgevonden heeft….)


@huistijger ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt ik zal het proberen nogmaals uit te leggen, KPN blijft in gebreken met het leveren van goede dingen ik had problemen met TV+ zowel muziek als televisie wat ik hiervoor nooit heb gehad en dit krijgen ze niet opgelost, dus alles zou terug gaan naar de oude situatie dus ook het abonnement gelden zoals deze voorheen was alsof er niets gebeurd zou zijn niet per maand duurder gaan maken anders ga je niet terug naar het oude situatie.

Niemand heeft mij geprobeerd te bellen te benaderen zowel de teamleider niet als de technische dienst, kortom aan je lot overgelaten


Juist @Meerwillenweten2017 
Ik begrijp je.
Maar het forum doet niets met prijzen, dus je zult in dit geval echt nog eens moeten bellen
met 0800 0402, via het forum kunnen we je niet helpen.
Je zou eventueel het klachtenformulier kunnen invullen, indien je dat wenst.