Skip to main content

Zelfde vraag voor mij , voor mijn 91 jarige vader.   Ik heb een papieren afschrift met 8 -cijferig klantnr,  geen digitaal, recenter afschrift en ik kan het ook niet via kpnid automatisch laten detecteren want ik woon ver weg. 

Wat is de omzetting  van 8 naar 10 ? Twee nullen erachter werkt niet.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@Susan_ , zie bovenstaande vraag want je antwoord aan Annies01 geeft geen info voor soortgelijke gevallen.


Hi @Lml, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het hangt een beetje vanaf om welk product het gaat en hoe oud het abonnement is. De twee nullen zijn niet altijd de garantie van een goed klantnummer helaas. 

Zou je jouw Forum profiel willen voorzien (bij persoonlijke opmerkingen onderaan) met de naam van je vader, postcode + huisnummer, abonnementsvorm en het 8-cijferige klantnummer? Dan kan ik even kijken wat ik voor je kan doen in dit geval! Zet bij voor-en achternaam ook je eigen naam even, zodat ik dit kan verifiëren :blush: Dit is trouwens alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!


@Lml, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je het volledige klantnummer inmiddels hebt weten te achterhalen? Anders help ik je hier alsnog graag mee verder!


Reageer