Skip to main content

Kunt u mijn.klantnr bekend maken aangezien ik geen online ( via email) factuur ontvang en ook graag wil weten hoe veel ik moet betalen. Vandaag heb ik een betaling gedaan maar ook een bericht gekregen voor dubbele van het maand bedrag.....dus wat dan? 

 

Hallo @Brik , als je een KPN-ID hebt kun je in MijnKPN precies zien welke facturen er zijn (die nog betaald moeten worden).

 


Ja maar dan mort je een klant nr  bij kunnen om te kunnen activeren en inzien

 De cirkel is rond, nog geen steek verder. 


Welkom @Brik 

Je klantnummer is te vinden in:

  • MijnKPN, online (https://account.kpn.com/#/) of de App
  • De factuur, (maandelijks via de mail) of in MijnKPN
  • De omschrijving van de incasso op je bankrekening

Hoe bijzonder, de eerste twee tips.kun je dus niet in omdat je dan juist je klant nr moet weten. Dus dat werkt niet. 

Laatste tip werkt wel. Maar hoe.klant o vriendelijk dat dit mij de hele.middag kost. 


Graag gedaan 👍


Hi @Brik, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat hierboven al de 3 opties benoemd zijn. Als klantenservice mogen wij het klantnummer niet doorgeven, alleen aangeven waar het te vinden is. Een factuur krijg je in principe ook per e-mail, dus daar zou je het ook op moeten kunnen vinden. 

In ieder geval fijn dat het inmiddels via optie 3 is gelukt, middels je bankafschrift. Ik raad wel aan om een KPN ID en MijnKPN inloggegevens aan te maken zodat je jouw abonnement en facturen kan inzien en/of wijzigen. 

Heb je nog vragen? Dan hoor ik het graag!


Reageer