Hoi @Sayan
Welkom op de community van KPN.
Bij een grote storing waarbij je een bepaalde periode geen internet via glasvezel kunt krijgen, kun je bij KPN om het noodpakket vragen, zodat je in elk geval nog wat kunt doen.
Het beste kun je hiervoor bellen met de storingsdienst van KPN, omdat deze afdeling ook over storingen en problemen gaat bij KPN klanten, en eventueel een noodpakket kan opsturen.
Een medewerker kan dan ook zien in het systeem dat er momenteel een storing gaande is, en ook hoe lang deze waarschijnlijk gaat duren.
Zelf kun je dat ook checken op de website, klik hiervoor op de volgende link: Storingen van KPN diensten
De storingsdienst kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereiken via 0800-0402.
Spreek nadat de Voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Ik heb geen internet
Ik had dus problemen met geen internet en geen tv sinds 17 december. Ik heb geprobeerd het probleem op te lossen tot 18 december. Toen zei de troubleshooter dat het een probleem was met mijn eigen verbinding. Als ik een monteur nodig heb, is de afspraak op 19 december. Er staat dat ik voor het bezoek betaal als het probleem mijn schuld is. Ik ging akkoord. De hele dag van 19 december heb ik gewacht en er kwam niemand opdagen. 's Avonds kwam ik er na een paar telefoontjes achter dat ze niet zijn gekomen of de moeite hebben genomen om mij te informeren, omdat het probleem ter plaatse een mogelijke kabelbreuk is. Op de pagina van KPN staat dat het waarschijnlijk op 23 december is opgelost. Dat is nu donderdagavond 19 december. Ik heb KPN gebeld en gevraagd of ik een prepaid simkaart van KPN kan krijgen en of ze mij kunnen helpen met wat data zodat ik huishoudelijke apparaten kan laten werken en mensen thuis ze kunnen gebruiken. De medewerker van de klantenservice zegt dat hij die alleen kan geven als ik een mobiel abonnement van KPN heb. Ik zeg dat het niet helpt omdat ik mijn mobiel thuis niet als router kan gebruiken omdat ik niet altijd thuis ben. Hij zegt dat hij niets kan doen en weet uit zijn lange ervaring met de klantenservice van KPN dat er niets mogelijk is. Hij kan niet helpen.
Ik heb gevraagd of er een escalatiekanaal of contactpersoon is waar ik het probleem kan uitleggen. Maar niets van hem.
Tegelijkertijd zegt mijn buurman dat hij Odido heeft en ze hebben hem heel vroeg verteld dat het een grote lokale storing was en hem een paar dagen extra GB gestuurd op een prepaid simkaart van KPN. Wat een verschil.
Nu denk ik dat het te laat is om überhaupt hulp te zoeken, want het is vrijdag en ik moet gewoon lijden.
Wat een verspilling van denken. KPN heeft een verschil in klantenservice waardoor het beter is dan anderen.
Maar ik zie het in hun dalende winstmarge in 2024.