Skip to main content
Mijn zoon is onlangs geopereerd om zijn heup dysplaxie te corrigeren. Hij moet 6 weken in bed liggen en de revalidatie duurt nog 1-3 maanden voordat hij weer kan lopen. Zijn Groep 6 klaslokaal bevindt zich op de 2e verdieping in een school zonder lift.



We zijn zeer hoopvol dat het mooie pakket en de mogelijkheid (zoals te zien in de advertentie van KPN KlasseContact) dat dit de beste oplossing is om bij zijn klas te zijn en zijn les voort te zetten.



De school geeft aan dat ze de beste WiFi-bundel hebben (Ziggo) omdat ze onlangs een nieuw project ondersteunen op school met meer dan 60 laptops. KPN Support geeft echter aan dat het Wifi-netwerk niet stabiel is. KPN Support heeft ook vermeld dat er geen 4G in de buurt is. Wie kan duidelijk aangeven welke benadwidth KlasseContact vereist om de verbinding tot stand te brengen?



Zo niet, dan is dit gewoon een leuke advertentie.



https://overons.kpn/nl/kpn-voor-nederland/midden-in-de-samenleving/klassecontact



Wij zijn gevestigd in het centrum van Amsterdam. Ik begrijp dat KPN het grootste bereik heeft, zelfs naar het afgelegen gebied. Hoe is dit mogelijk?



School heeft geen problemen met wifi omdat ze beweerden dat hun netwerk super goed is en dat ze alle wifi-gebruik kunnen ondersteunen, inclusief 60 laptops, digiboard, enz.KPN Support beweert dat de wifi niet stabiel is en er geen 4G-netwerk is.



En wij zijn in het donker. Alles is dus een mooi verhaal. This is only part 1 of the 2 operations my zoon needs to undergo. We hebben echt hulp nodig.



Admin: tekst zonder 'code; geplaatst
Dat is super balen! Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, @Kuan Ypma . Toch is het verstandig om school te informeren. Dat kan natuurlijk ook telefonisch, zodat de directeur of iemand van de administratie de juf op de hoogte kan stellen dat Kuan geen les kan volgen zonder geluid. De juf kan dan de microfoon controleren, wanneer ze op de hoogte is.
Dag Nadia,





De betrokkenheid van school is bijna nil!



Ze hebben geen interesse om dit te laten werken. We werken tegen de wil. Maar ik kan dit niet opgeven, want er zal een nieuwe operatie zijn en we zitten nog steeds vast aan deze school.



Ik zal morgen (en elke keer) voor de gebruik van Klasse Contact het microfoon en koppelen werk. Dat heb ik verteld aan de juf (voor de director). Ik kan niet geloven dat de machine zo problematisch is. 😉





Tot de volgende keer ..... of lieve niet! ;-)



Groeten

Tze Moi
Balen dit. Sterkte hiermee. Ik hoor graag van je als ik wat kan doen voor jullie. Maar, liever niet inderdaad 😉



Geen bericht, goed bericht!
Nadia,



Wij had 30 minute online tijd gisteren.

Vandaag doen het microfoon weer niet - oranje. Ik denk ze had de microfoon niet goed opgeladen.

Zo mooilijk is het toch niet?

Wij zal vragen dat de KlasseGenoot voor de zomer vakantie opgehaald.

Dit werk niet met deze Juf.



Groeten,

Tze Moi
Dit is wel erg jammer, Tze Moi. Ik snap de frustratie goed. Zo kost het jullie meer energie dan het aan voordelen oplevert. Heel erg verdrietig dat er weinig medewerking vanuit de school komt. Dat is zeker wel nodig, alle partijen moeten goed samenwerken om het voor Kuan te laten slagen. Erg Balen! 😢



Het spijt mij te vernemen dat het niet zo succesvol is geworden dan we hadden gehoopt. Als je wilt dat ik ergens actie op onderneem door mijn collega's een bericht te sturen, laat het me dan weten. We zijn er voor jullie ♥️
Nadia,



Dankjewel voor je ondersteunen.

We laat de apparaat nog staan tot zomer vakantie. Het feiten zijn duidelijk nu. KlasseContact werk maar zonder de hulpen, ondersteunen en medewerken van de school is het niks!

Maar, de school weet dat ook heel duidelijk!! Dat is wel fijn.



Onze punten worden nu duidelijk gemaakt aan de school. Volgende operatie willen we heel graag nog KlasseContact gebruiken!



Nogmaals, heel erg bedankt! Dank de KPN Helpdesk; Dennis, Jeffrey, Marco en voor Cynthia!!! 😘😍 😍😍



Groeten

Tze Moi
Wat fijn om te horen dat jullie nog wel doorgaan met de KPN Klasgenoot, Tze Moi! 😃 Ik heb jouw bericht naar mijn collega's van het Mooiste Contact Fonds doorgegeven. Lief van je!

Reageer