Skip to main content
Beantwoord

Klein zakelijk glasvezel wordt maar niet opgeleverd!

• April 18, 2025
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb op 16 november 2024 klein zakelijk glasvezel aangeschaft bij KPN. Mijn contract met Odido zou worden opgezegd door KPN. Dit is ook het enige wat gelukt is. Ik heb sinds 2023 een glasvezelaansluitpunt van KPN wat ook bij mij binnen door monteurs is aangesloten toen. Na talloze malen bellen in december, januari, februari en van het kastje naar de muur gestuurd worden over wanneer ik nu eindelijk werd ( er werd bv gezegd dat ik geen aansluitpunt had) Werd ook diverse malen doorverbonden met KPN netwerk en de aannemer zelf die me dan weer terug doorverbond omdat zei niks konden doen. Na verloop van tijd (in Maart) kreeg ik te horen dat ik 10 april aangesloten zou worden. Op den duur kreeg ik eindelijk telefoon van een medewerker of ik foto’s kon sturen van het aansluitpunt en ik zou binnen 4 werkdagen bericht krijgen. Natuurlijk gebeurde dit niet en heb ik zelf weer gebeld en zeiden ze dat ze de foto’s vandaag pas doorgestuurd hadden naar de aannemer en ik zou binnen 2 werkdagen bericht krijgen. Dit gebeurde weer niet, dus ik vandaag weer gebeld en wordt er mij gezegd dat ik week 18 aangesloten wordt Dit is dus in Juni!!!!! want er was iets niet goed ondergronds maar wat wisten ze ook niet dus daar moest ik het maar mee doen. Hoe kan je ie3mand zo lang laten wachten terwijl het aansluitpunt in huis is en is aangesloten en de aannemer dus blijkbaar wel weet wat er is sinds afgelopen november!

Ik ga hiermee naar de consumentenbond en naar Kassa en Radar omdat ik me onbehoorlijk behandelt voel en het belachelijk vind hoe je behandelt wordt door KPN. Ik heb nu al uren met ze aan de telefoon gezeten en ik ben nog werkelijk helemaal niks opgeschoten. Als ik zelf niet bel dan hoor je helemaal niets. Het ergste is dat ik dus afhankelijk ben van KPN omdat het hun aansluitpunt is. Ik woon op een flat op de 11e verdieping en allebei mijn buren hebben glasvezel wat werkt.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemorgen ​@Arnhem136, welkom op onze community. Wat balen dat je zo lang moet wachten! Het kan helaas wel voor komen dat de aansluiting in jouw huis al wel aanwezig is maar er achter de schermen nog het een en ander moet gebeuren.
We hebben hier ook een paar handige artikelen over geschreven!

Als je inhoudelijke vragen hebt over jouw aansluiting hebt kun je toch vaak het beste terecht op netwerk.kpn.com bij onze telefonische collega's. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Goedemorgen ​@Arnhem136, welkom op onze community. Wat balen dat je zo lang moet wachten! Het kan helaas wel voor komen dat de aansluiting in jouw huis al wel aanwezig is maar er achter de schermen nog het een en ander moet gebeuren.
We hebben hier ook een paar handige artikelen over geschreven!

Als je inhoudelijke vragen hebt over jouw aansluiting hebt kun je toch vaak het beste terecht op netwerk.kpn.com bij onze telefonische collega's. Je kunt daarvoor ook een belafspraak maken

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2025

Als er achter de schermen iets moet gebeuren hadden ze dat ook in november al kunnen zeggen.

Elke keer als ik bel wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en niemand weet wat er gaande is. Jij noemt het balen dat het zo lang moet duren. Ik noem het schandalig. Waarom wordt er niet duidelijk gecommuniceerd of zeg gewoon dat het niet mogelijk is. Het kan niet zo zijn dat er achter de schermen 6 maanden lang nog iets moet gebeuren