Skip to main content
Antwoord

Klopt het dat ik het maximum aan wifi verbruikt heb?

• February 8, 2025
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Vanmiddag had ik geen internet in gemeenschapshuis Genderdal, en zou ik het maximum aan WIfi verbruikt hebben. Nog nooit eerder heb ik dit meegemaakt. Hoop dat het geen fraude is?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@De Wilde Arubaan 

Gaat dit om de "snelle wifi” waarover ik lees op de website van gemeenschapshuis Genderdal?

Sinds kort is er in het gebouw snelle wifi aanwezig. Je kan nu in enkele seconden inloggen op het netwerk. Zo kan je nog sneller de leukste foto’s delen op social media.

Dan zal je jouw vraag daar moeten stellen. Als er een beperking is, dan is die daar ingesteld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Ik heb zelfs een grafiek mogen inzien, maar niet kunnen vastleggen, als bewijs!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 8, 2025

Beste ​@De Wilde Arubaan bedoel je met maximum het aantal mensen die verbonden is met wifi of de maximum capaciteit van internet bereikt, zodat (bijna) niemand meer op internet kan?

Welk merk en type modem heb je in bruikleen van KPN en gebruik je eventueel (KPN) wifipunten?

Zo ja, welk merk en type?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 8, 2025

Hallo ​@De Wilde Arubaan 

Gaat dit om de "snelle wifi” waarover ik lees op de website van gemeenschapshuis Genderdal?

Sinds kort is er in het gebouw snelle wifi aanwezig. Je kan nu in enkele seconden inloggen op het netwerk. Zo kan je nog sneller de leukste foto’s delen op social media.

Dan zal je jouw vraag daar moeten stellen. Als er een beperking is, dan is die daar ingesteld.