Skip to main content
Ook hier oranje servicelampje, i.c.m. Knipperend L1 bij de DSL ingang. Alle stappen tig keer doorlopen, online foutmelding bij poging afspraak maken met monteur en 0800 nummer stuurt me een sms met een link naar niet werkende tv.... frustrerend!
Hallo @Wit te Pit Als eerste lijkt dat knipperende lampje mij niet goed. Is je verbinding nog in orde, of is deze weggevallen? Verder is het bijzonder vervelend dat de vervolgstappen zo onduidelijk blijken. Nu heb je je gegevens achtergelaten op je Forum Profiel en ik zie dat er vandaag nog een monteur bij je langs komt. Het is dus toch gelukt om een afspraak te maken? Laat je weten hoe het is afgelopen?
Hoi Bart, ja, na drie uur een humoristische behulpzame telefonist aan de lijn, toen was de afspraak snel gemaakt. Ben bang dat het de telefoonlijn die mijn huis binnenkomt is, vanavond weet ik het.
Na drie uur wachten is het wel fijn dat iemand je aan het lachen heeft kunnen maken... Wel heel jammer dat het zo lang heeft moeten duren, zeg. 😞 Laat je weten hoe het afloopt?
Opgelost! De lasdoos was na ongeveer 80 jaar trouwe dienst zo goed als verpulverd. Mooi nieuw draadje en alles doet het weer.

Reageer