Skip to main content

Hoi, ik heb tft internet met interactieve Tv, wil graag de sneller internet buitengebied doch kan de knop nergens vinden helaas. Ook niet waar die zou moeten staan, heb net een half uur naar dat knopje lopen zoeken en ben nu gefrusteerd.

 

Groetjes

Eerst het abonnement omzetten naar Hussel denk ik. Bij uw huidige abonnement zal sneller internet buitengebied niet beschikbaar zijn.

Weet u wel zeker dat het in uw regio überhaupt beschikbaar is? Want het is niet overal beschikbaar. 


Volgens kan alleen klantenservice 0800-0402 voor je zien of je in aanmerking komt voor 4G buitengebied.
Meestal woon je dan op een polder of buiten het drop of stad waar je te ver van centrales afwoont i.v.m kopernetwerk.


Dat is helaas incorrect, ik ben net vandaag officieel van instap naar deze gegaan omdat hussel niet beschikbaar is op dit adres ivm netwerk te traag. Ik las elders dat  buitengebied met het int tv abbo beschikbaar is. Het is momenteel nog geen 5mbit down en 0.5mbit up. Glasvezel duurt me te lang, ik wil storj en sia nodes draaien, moet toch wat nuttigs doen bij al die zelfisolatie..


Je kan op de site van KPN je adres invullen en dan het aanbod checken. Bijvoorbeeld voor mijn adres:

En dan iets verder naar beneden toe:

 


Volgens kan alleen klantenservice 0800-0402 voor je zien of je in aanmerking komt voor 4G buitengebied.
Meestal woon je dan op een polder of buiten het drop of stad waar je te ver van centrales afwoont i.v.m kopernetwerk.

Er is ergens in de uithoeken van de kpn site een methode om te zien dmv postcode of in aanmerking komt voor het buitengebied verhaal, maar ik zal ze wel gewoon even bellen. Hartelijk dank voor het meedenken en nog een fijne avond allemaal.


Dat ze überhaupt durven je een itv ontvanger aan te smeren op een 5mb download lijn.

SD kwaliteit is alleen al 5.4mb voor nodig.
HD kwaliteit daarin tegen 10 tot 11mb.

4G Buitengebied ondersteund geen snelheid voor je iTV, alleen je internet.


Ik heb overigens zelf geen sneller internet buitengebied, helemaal niet nodig want:

 


En dit is relevant want? @Nick83 


Is gewoon een linkje voor toch