Skip to main content

Hallo ik ben al een paar dagen aan het proberen om een Kobo e-reader en een Salora internet tv

aan te melden op deze 2 apparaten op de Kobo steeds de melding probeer het opnieuw en de Salora het zelfde ook geprobeerd om de Salora tante melden met de WPS knop op de Experia box maar niets helpt.

Op de box zitten via wifi 2 iPhones en 2 i-pads die wel werken.

misschien de Experia box omruilen voor een nieuwer type want resetten helpt ook niet.

 

Hallo en welkom, @A3HD! Balen dat je problemen ervaart met het verbinden van jouw Kobo e-reader en Salora televisie. Is het inmiddels gelukt of heb je mijn hulp nog nodig? Indien het probleem zich nog voor doet, zou het kunnen helpen om de netwerken op de apparaten in kwestie te vergeten. Daarna kan je de apparaten opnieuw verbinden met de wifi. Ik ben benieuwd of dat helpt.


Intussen een nieuwer type experia box besteld komt vandaag binnen ik hoop dat het dan opgelost is, deze was veroudert.

 


Nagel nieuwe KPN box binnen !!

Alles werkt BEHALVE Kobo reader en Salora die kunnen niet verbinden.

Maar we geven het niet op!! Graag de juiste Hint ….


Ik heb op de Kobo site gevonden dat dit apparaat alleen werkt op 2,4 ghz ???

kan ik dit omschakelen op de box??


Wat fijn om te lezen dat je een nieuwe Experia Box hebt gekregen. Alleen jammer dat dit het probleem met de Kobo niet heeft verholpen. Ik wil je aanraden om alle netwerken op de Kobo te vergeten en het netwerk opnieuw in te stellen. Dit zou het probleem hopelijk moeten verhelpen.


De Kobo werkend gekregen in de kpn box een extra gast account aangemaakt en dit ziet hij wel.

De tv werkt intussen via mijn i-pad met een cdmi kabeltje.

bedankt voor de tips.

 


Wat fijn om te lezen dat alles weer werkt, @A3HD!